Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 13 października 2014

Shinybox czerwiec 2014

Pudełko na drugie urodziny Shiny. Podpowiedzi, domysły i oczekiwanie czegoś naprawdę mega :) Czy się sprawdziło? Zerknijmy:

Ulotki, bony, karta klubu VIP Dermiki i oczywiście tak bardzo wyczekiwane kosmetyki.
Pudełko spodobało mi się na tyle, że kupiłam je jeszcze później w jakiejś promocji (za 29 lub 39 zł).

DOVE Antyperspirant Invisible Dry Anti-White marks
-
Unikalna formuła antyperspirantu Dove to w 1/4 krem nawilżający, który pielęgnuje delikatną skórę pod pachami. Kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę i nie pozostawia śladów na kolorowych ubraniach.
Średnia cena: 15 zł / szt. - dostaliśmy produkt pełnowymiarowy
Trzeci z kolei antyperspirant to już rzeczywiście przesada, ale oczywiście zużyję, tylko nie wiem kiedy:) Ma przyjemny, świeży, nie duszący zapach; nie testowałam jeszcze czy zostawia ślady na ubraniu.

ORGANIQUE Peeling solny do ciała
-
Peeling solny o nowej, ulepszonej recepturze oczyszcza i odświeża skórę i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Kryształki soli delikatnie masują, złuszczają zrogowaciały naskórek, stymulują i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Masło Shea, oleje: kokosowy i sojowy zapewniają komfort użycia, natłuszczają, zmiękczają i wygładzają skórę w trakcie zabiegu. Właściwości peelingów solnych: mocno pobudzają krążenie krwi, działają detoksykująco, redukują cellulit, łagodzą okołomieszkowe stany zapalne, natłuszczają i wygładzają skórę i są doskonałym wstępem do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Średnia cena: 40 zł / 200g - w pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy
Mój absolutny faworyt tego pudełka! W pierwszym dostałam peeling o zapachu lnu z grejpfrutem, w drugim bambusowy. Produkt ładnie pachnie (zwłaszcza ten grejpfrutowy), dobrze się rozprowadza, ma mnóstwo drobnych drobinek, dość dobrze złuszcza naskórek. Pozostawia skórę wyraźnie bardziej miękką i lekko natłuszczoną - w dni kiedy go używam nie muszę stosować żadnych balsamów. Słoiczek jest spory i dość poręczny, nie będzie problemu z wydobyciem produktu do końca.

MARION Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury
-
Serum stworzone specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze, sprężyste i bardziej elastyczne. Serum nadaje włosom miękkości i aksamitnego połysku, zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów. Dzięki stosowaniu serum włosy są nawilżone i wygładzone.
Średnia cena: 10 zł / 30ml - i w tym wypadku również otrzymaliśmy pełnowymiarowy produkt
Trochę ciężko mi się wypowiedzieć na jego temat. Mam dość krótkie włosy, dlatego moja prostownica poszła w odstawkę. Suszarki używam sporadycznie. Wydaje mi się że po użyciu tego serum moje włosy trochę szybciej się przetłuszczają, ale może to tylko takie wrażenie :)

ETRE BELLE Maseczka kolagenowa w kremie
-
Maseczka kolagenowa w kremie skutecznie pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą. Jej składniki, kolagen i wosk pszczeli dostarczają skórze substancji, które wyrównują naturalny poziom nawilżenia skóry. Cera jest gładsza i świeższa. Napięcie skóry powstałe zwłaszcza przy suchej skórze znika. Maseczka przeznaczona jest do suchej i opalonej słońcem skóry. Zastosowanie: dwa - trzy razy w tygodniu nakładać na oczyszczoną twarz, pozostawić na 15-20 minut, pozostałości zmyć wodą. Maseczka jest idealna do zastosowania po opalaniu lub solarium.
Średnia cena: 131 zł / 50ml - w pudełku znalazła się próbka o pojemności 15ml
Ta maseczka również bardzo przypadła mi do gustu. O stopniu wysuszenia mojej skóry może chyba świadczyć fakt, że po zalecanych 15-20 minutach nie miałam czego zmywać wodą - wszystko się wchłaniało:) Nie bardzo mogę powiedzieć o efektach długotrwałego stosowania, bo używam jej dość sporadycznie, na zmianę z innymi specyfikami.

SYIS Gąbeczka Make - up Blender EDYCJA LIMITOWANA
-
Make - up Blender to innowacyjna gąbeczka do aplikacji makijażu doceniona i stosowana przez szerokie grono topowych wizażystów. Gąbeczka jest stworzona, by zapewnić makijaż doskonałej jakości. Umożliwia wygodną aplikację wszelkiego rodzaju podkładów oraz korektorów, na dużych partiach twarzy i w załamaniach. Jej szeroka podstawa pozwala kilkoma ruchami wykonać makijaż twarzy, a wąska końcówka dociera w miejsca potrzebujące precyzyjnej aplikacji czy większego krycia. Make - up Blender pochłania o wiele mniej podkładu niż gąbki lateksowe, pędzle i zużyjesz go mniej niż podczas aplikacji opuszkami palców. Gąbeczka pozwala oszczędzić czas ponieważ Make - up Blender pozwoli uzyskać perfekcyjny efekt w zaledwie kilka chwil.
Średnia cena: 50 zł / szt. - otrzymaliśmy produkt pełnowymiarowy
Ta mała różowa gąbeczka ucieszyła chyba najwięcej osób. A mnie? Ja szczerze mówiąc tą z pierwszego pudełka wymieniłam na jakiś inny kosmetyk:> Drugą już sobie zostawiłam, żeby zobaczyć o co z tym wszystkim chodzi. I używam :) Podkład nakłada się bez problemów, nie zużywa się go więcej niż zwykle, ale czy efekt jest aż tak diametralnie różny od nakładania paluchami? Nie zauważyłam:)

MOSQUITERUM Spray
-
Mosquiterum spray ochronny o zapachu nietolerowanym przez owady zawiera naturalne olejki dla dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia. Został stworzony z myślą o zapewnieniu skórze skutecznej naturalnej ochrony latem, kiedy komary stają się wyjątkowo dokuczliwe. Zawarte w preparacie składniki pochodzenia naturalnego wspierają funkcje ochronne skóry, a utrzymujący się nawet do kilku godzin przyjemny cytrusowy zapach nie jest tolerowany przez owady (w szczególności przez komary, muchy i meszki).
Średnia cena: 20 zł / szt. - w pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy
Bardzo ucieszyłam z tego sprayu, mnie komary wręcz uwielbiają, więc tego typu specyfiki idą u mnie jak woda:P Najczęściej kupuję takie, które można stosować również u dzieci, bo mają one przyjemniejszy zapach. Tak też jest w przypadku tego prezentu (tak, prezentu, rozlosowanego wśród członkiń klubu VIP) - ma przyjemny, lekko cytrusowy zapach. Co do skuteczności to jest podobna jak przy innych antykomarowych wynalazkach (czyt. "nie znalazłam takiego, który byłby w 100% skuteczny").


SYLVECO & BEAUTY FACE Kosmetyczny prezent dla członkiń klubu VIP (Jedna z dwóch opcji)

Średnia cena: 20 zł / szt.
W moim zestawie znalazło się 5 próbek różnych kremów oraz płatki kolagenowe; drugi zestaw zawierał pomadkę z peelingiem.Część kremów zużyłam, część leży w pudełku z próbkami i czeka na jakiś wyjazd, płatki kolagenowe zużyłam. Efektu wow nie było, moja skóra chyba jeszcze nie potrzebuje takiego wspomagania, ale fajnie było wypróbować coś nowego:) A pomadka z peelingiem była tak zachwalana, że kupiłam ją sobie na własną rękę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)