Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 31 lipca 2015

Wyniki Letniego konkursu

Miałam nadzieję, że uda mi się podać wyniki nieco szybciej, ale przejrzenie 117 zgłoszeń i wybranie z tego trzech okazało się wcale nie taką prostą sprawą :) Przede wszystkim dziękuję za tak liczny udział w konkursie, mam nadzieję że wszyscy zostaną na dłużej, a nie tylko do wyników :>

Zanim przejdę do wyników to jeszcze kilka słów na temat tego, co znalazłam w formularzu zgłoszeniowym (swoją drogą to naprawdę rewelacyjne rozwiązanie). Dziękuję tym wszystkim osobom, które w dowolny sposób upubliczniły informację o konkursie, zwłaszcza że nie było to obowiązkowe i nie było za to żadnych profitów. Jeśli chodzi o najczęściej przywoływane skojarzenia z latem to oprócz tych tak bardzo oczywistych jak słońce, upały, opalanie, urlop itd. to najczęściej chyba pisałyście o truskawkach :) A kilka z Was o aromatach, niekoniecznie tych przyjemnych :> 

Jakie kryteria przyjęłam przy wyborze zwycięskich skojarzeń? Postanowiłam wybrać takie, które są mi najbliższe, które mogłyby również być moimi skojarzeniami z latem :) A teraz do rzeczy, bo przecież tylko na to czekacie :)


Główną nagrodę otrzymuje osoba, która wywołała u mnie chyba najwięcej wspomnień - przez wiele wiele lat jeździłam na całe wakacje do Dziadka na wieś, mam stamtąd mnóstwo cudownych wspomnień. A lody Bambino - pyszka!


Jako że ciężko było mi wybrać tylko jedno jedyne skojarzenie postanowiłam dorzucić jeszcze dwie dodatkowe nagrody. Są to nagrody dość symboliczne, ale mam nadzieję, że również Was ucieszą.


Kolejna osoba jest jedyną, która napisała o... czereśniach, które ja uwielbiam! Dlatego też otrzyma ona czereśniowy żel i kilka innych drobiazgów :)


Ostatni zestaw jest dość podobny:


Ta osoba "kupiła" mnie kawą mrożoną :) Niedaleko mnie sprzedają najlepszą kawę mrożoną w moim mieście i jestem dość częstym gościem tej kawiarenki :)


Dziewczyny gratuluję Wam wszystkim trzem! Niestety wszystkich nie dam rady nagrodzić (może jak kiedyś wygram w totka☺).

Czekam na Wasze dane adresowe z maila podanego w formularzu zgłoszeniowym do środy, 5 sierpnia na maila: monga.raczkuje@gmail.com

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział i zmykam rozpocząć przygotowania do weekendu :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo mila niespodzianka, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham mrożoną kawę! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Kawa mrożona mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, kolejna fanka mrożonej kawy :D bardzo się cieszę i dziękuję! ;* już odpisuję na maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)