Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 24 sierpnia 2017

Letnie wyniki

Lato chyli się ku końcowi, poranki (chodzę do pracy na 7) są już bardzo chłodne, podobnie jak wieczory. Ale może jakaś pozytywna wiadomość potrafi Was rozgrzać? Trzy z Was będą mogły się o tym dzisiaj przekonać :)


W rozdaniu wzięło udział 26 osób, które łącznie miały 128 losów. Co było do wygrania? Odrobinę można było podejrzeć na zdjęciu-banerze, ale to przecież nie wszystko :)


Ha! Potrzymam Was jeszcze chwilę w niepewności :) Najpierw wyniki. Tym razem postanowiłam wylosować wszystkie trzy losy za jednym zamachem; sprawdziłam jedynie czy należą one do trzech różnych osób. Jakie numerki miały szczęście?


Los zdecydowanie postawił na te pierwsze numerki. Czyżby w myśl zasady "kto pierwszy ten lepszy"? A do kogo należały te losy?


Dziewczyny - gratulacje! Poniżej możecie zobaczyć trzy zestawy, które kryją się w autorskich pudełkach "Enjoy by Monga" ☺




Tym razem postanowiłam nie czekać na maile od Was. Sama odezwę się po kolei do każdej - pierwsza wylosowana osoba (zaczarowanaa) będzie mogła sobie wybrać pudełko, kolejna (Ewelina K) wybierze z dwóch pozostałych, a trzecia (Ola S.) otrzyma to, które zostanie :)

Dziewczyny, mam nadzieję że wszystkie będziecie zadowolone ze swoich nagród!

Wszystkim pozostałym dziękuję bardzo za udział, mam nadzieję że zostaniecie u mnie na dłużej :)

13 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)