Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Jak pewne skarby zrujnowały moje grudniowe postanowienie...

W tym poście pisałam o  moim grudniowym postanowieniu - że już sobie nie kupię żadnych kosmetyków przed końcem roku... I co? Poległam na całej linii:> Na fanpage sklepu Skarby Syberii znalazła się informacja, że nie dość że mają wielkie obniżki to jeszcze do każdych wydanych 30 zł dorzucają prezent. No więc się skusiłam, zwłaszcza że rosyjskie kosmetyki ciekawiły mnie coraz bardziej. Razem z kosztami przesyłki zapłaciłam za wszystko niecałe 70 zł. Paczuszka dotarła do mnie jeszcze przed świętami, ale jakoś nie było okazji się pochwalić:)


W mojej przesyłce znalazło się i coś to twarzy, i do włosów, i do stóp, i do ciała i do rąk - pełen przegląd:) Będę miała co testować. Małym minusem jest brak polskich naklejek na niektórych kosmetykach, bo zupełnie nie znam rosyjskiego więc muszę szukać informacji w internecie.


1 - PLANETA ORGANICA - żel pod prysznic na bazie oleju z ekwadorskiego kakao (11,94 zł / 360 ml)
2 - BANIA AGAFII - szampon do włosów pielęgnacyjny "Ochrona Koloru" (3,54 zł / 100 ml)
3 - BAIKAL HERBALS - Szampon wzmacniający, przeciw wypadaniu włosów (10,14 zł / 280 ml)


4 - ORGANIC THERAPY - micelarny płyn do demakijażu oczu z organicznym ekstraktem z ogórka (11,83 zł / 200 ml)
5 - BANIA AGAFII - nagietkowy scrub do twarzy "Cera Sucha i Wrażliwa" (14,94 zł / 100 ml)
6 - BANIA AGAFII - maska-lifting do twarzy "Tonizująca" (5,34 zł / 100 ml)


7 - BIOLUXE - nawilżający krem do twarzy z organicznym ekstraktem aloesu (prezent, 4,90 zł / 40 ml)
8 - BANIA AGAFII - peeling do stóp "Zmiękczający" (4,74 zł / 100 ml)
9 - BIOLUXE - krem do stóp dezodorujący z organicznym ekstraktem z mięty i cytryny (prezent, 4,90 zł / 40 ml)

Używałyście któregoś z tych kosmetyków? Mam się z czego cieszyć?

4 komentarze:

  1. Miałam odżywkę Bani Agafii - znakomita i wydajna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odżywek czekają u mnie ciągle aktywator wzrostu i odżywczo-regeneracyjny:) Mam nadzieję że w styczniu zacznę to wszystko zużywać:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję że będzie miłe:D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)