Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 12 czerwca 2015

Zajrzeć albo nie zajrzeć - oto jest pytanie!

Jesteście ciekawe co kryje się pod tak sparafrazowanym tytułem?


Ostatnio kilka razy trafiłam na posty, w których autorki polecały inne blogi. W ten sposób sama zaczęłam obserwować kilka z nich - można trafić w ten sposób na prawdziwe perełki. Postanowiłam sama też napisać taki post (a być może z czasem pojawią się kolejne), być może dzięki mnie i Wy odkryjecie coś nowego i ciekawego :)

Blogów, które obserwuję jest dość sporo, polecić chciałabym Wam wiele z nich, ale musiałam przyjąć jakieś kryteria :) Postanowiłam, że zaproponowanych blogów będzie pięć. A kryteria? Są w zasadzie dwa.

1 - Nie wiem jak Wy, ale ja nowe posty śledzę za pomocą listy czytelniczej bloggera. Codziennie przeglądam i czytam posty, aż dojdę do tego, który już czytałam. Nie należę do osób, które często komentują, ale za to czytam prawie wszystko, naprawdę rzadko kiedy odpuszczam sobie czytanie jakiegoś posta. A co bym zrobiła gdyby nie było listy czytelniczej? Na które blogi wchodziłabym codziennie, żeby sprawdzić czy pojawił się nowy wpis? To właśnie pierwsze kryterium :)

2 - Komentuję rzadko, ale za to zawsze zaznaczam sobie wtedy że chcę otrzymać informację o nowych komentarzach, żeby nie przegapić ewentualnej odpowiedzi od autorki. W zależności od tego czy jej komentarz wymaga mojej dalszej odpowiedzi czy tez nie - albo odpowiadam albo przestaję subskrybować komentarze do posta (ale oczywiście nie przestaję obserwować bloga). Są też takie blogi, gdzie mimo że uzyskałam odpowiedź autorki, mimo że nie wymaga to mojego dalszego komentarza, to jednak subskrypcję komentarzy z różnych względów zostawiam włączoną :) I to jest drugie kryterium do dzisiejszej minilisty.

Blogów, które spełniają oba te kryteria jest więcej niż pięć, ale nie chciałam podawać ich wszystkich na raz. Myślę, że mogą się one pojawić w kolejnych postach tego typu :) A dzisiaj przedstawiam Wam pięć blogów spełniających moje kryteria, które przyszły mi do głowy jako pierwsze. Kolejność jest przypadkowa, a wszystkie poniższe zdjęcia pochodzą bezpośrednio z blogów dziewczyn, mam nadzieję że nie będą miały mi za złe tego podkradania :D

☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼



Znacie Malkontentkę vel sisi? Nie pamiętam już nawet jak trafiłam na jej bloga. Wydaje mi się że to była właśnie albo tego typu lista polecanych blogów, a może zajrzałam do niej bo skomentowała u mnie jakiś post? W każdym razie jak już zawędrowałam, to zostałam na dłużej i nie zamierzam uciekać. Na jej blogu znajdziecie przeróżne tematy: są czwartki z kulturą, jest sporo tematów dotyczących codziennych zmagań z życiem, jest też co nieco o kosmetykach. I najważniejsze: jest Franka!


A jeśli chcecie wiedzieć jakie jest podejście sisi do blogowania i co w blogowaniu jest dla niej najważniejsze zajrzyjcie tutaj.

☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

SMARUJĘ, WCIERAM, MALUJĘ



Agata, czyli mama Tomasza pisze o kosmetykach. Ale jak ona pisze! Z humorem, pasją, nie ma tam żadnego nadęcia, żadnego "ą, ę, przez bibułkę". Jej recenzje są ciekawe, dowcipne i często poprawiają humor. Na jej bloga trafiłam szukając informacji o jakimś produkcie z Yves Rocher. Okazało się, że Agata ma do YR podobną słabość jak ja, a niecne mechanizmy działania tej "kosmetycznej sekty" opisała w przezabawnym poście. Musicie to przeczytać :)

☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼


Znacie Mineralną Kasię? Nie? Ach, bo Wy pewnie znacie scarlet23 :) Do Kasi trafiłam, bo komentowała posty na moim blogu. Najpierw zaglądałam do niej sporadycznie, później zaczęłam obserwować i nadal nie mogę ogarnąć skąd ona czerpie te wszystkie swoje pomysły na kosmetyki! Bo jeśli jeszcze jakimś cudem nie zaglądałyście na jej bloga, to nie wiecie że Kasia sama robi kosmetyki! Taaaakie cudeńka :) Zazdroszczę zdolności. Nawet nie wiem który post Wam podlinkować, bo wszystkie są świetne. Ale niech będą muffinki, bo ja lubię wypieki :)

http://www.mineralnyswiatkasi.pl/2015/05/muffinki-peelingujace-pod-prysznic-diy.html

☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼



Joko pisze głównie o kosmetykach, ale nie tylko. Jej recenzje są zawsze pełne pięknych zdjęć, aż chciałoby się mieć każdy z kosmetyków, nawet jak okazuje się że wcale nie jest taki fajny na jaki wyglądał :) Ale to co uwielbiam na blogu Joko najbardziej to akcja Celebruj Chwile. To kopalnia niekończących się inspiracji i pomysłów nadsyłanych przez czytelników bloga na ustalony temat, wpisujący się w ramy aktualnej akcji. Ostatnia była Wielkanoc&Wiosna, teraz z niecierpliwością czekam na kolejną, letnią odsłonę akcji :)

☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼




Jak nazwa wskazuje - Kasia prowadzi bloga urodowego - kosmetyki, kosmetyki, kosmetyki. Lubię czytać jej recenzje głównie dlatego, że Kasia ma podobną cerę do mojej, więc istnieje spore prawdopodobieństwo, że jak u niej coś się dobrze sprawdzi to u mnie może być podobnie. Ale oczywiście zdaję sobie sprawę, że na to nie ma reguły! Zauważyłam też że Kasia ma awersję do osób, którym nie chce się czytać postów, a zostawiają komentarze nie wiadomo po co. Autorka potrafi wtedy być kąśliwa :)


☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

Tym razem to tyle :) Znacie te blogi? Jeśli nie to koniecznie na nie zajrzyjcie! A może macie jakieś blogi do polecenia? Lubicie tego typu posty?

22 komentarze:

  1. Miło, że znalazłam się w Twoim wyróżnieniu. Też mam kilka takich blogów, których autorki mają podobny profil urodowy do mnie. Zaglądam tam nawet poza listą czytelniczą aby sprawdzić czy nic nie utknęło:) A, że czasem kąszę... no cóż, nie każdego i nie z powodu "bo mam taki humor" :) Blog Arcy Joko też znam i lubię. Mineralną Kasię też. Trafiłam do niej w dokładnie ten sam sposób co Ty - komentowała u mnie. Smaruję odwiedziłam kilka razy, dawno temu, bo tylko z nazwy kojarzę, ale pierwszy blog to dla mnie zagadka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej jak możesz nie znac sisi ona jest genialna !!!

      Usuń
    2. No naprawdę nie znam:) ale już coś sobie podczytuję:)

      Usuń
    3. I jak, spodobało Ci się? :)
      Ja lubię ten Twój kąśliwy języczek, zwłaszcza że czasem aż się prosi żeby coś takiego napisać :)

      Usuń
  2. Coś mi nie dodało komentarza chyba, ale w międzyczasie podejrzałam bloga nr 2 :D Bo ostatnie trzy pozycje bardzo dobrze znam i śledzę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie blogi znam,czytam obserwuję a jednego nawet piszę:) Dziękuję ślicznie za takie wyróżnienie, Tez myślałam o takim poście ale ja tyle tych blogów czytam i tyl;e lubię a nawet kocham że nie umiałabym chyba ułożyć tego jakoś żeby sie nie martwić że kogoś pominęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i całuski jeszcze raz CMOK

      Usuń
    2. Ja też chętnie opisałabym duuużo więcej, ale na to pewnie też przyjdzie pora :) Na razie niech będzie pierwsza piątka :)

      Usuń
  4. dwóch pierwszych nie znam, ale z pewnością obczaję

    OdpowiedzUsuń
  5. znam wszystkie :) Joko szczególnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja każdy z tych blogów w sumie lubię za coś innego :)

      Usuń
  6. Jejku... Moja Droga, wiesz- czuje sie wyróżniona i zaszczycona! To kurcze niesamowite uczucie zobaczyć swoj blog w tak niesamowitym towarzystwie a świadomość, ze Ci sie podoba- uskrzydla! Dziekuje serdecznie! To najmilejsza niespodzianka, jaka trafiła mi sie od czasow daru od Kasi naszej Mineralnej :) dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Kasia też obdarowała, więc wiem jak te paczuszki potrafią ucieszyć :)
      A to że znalazłaś się w tym gronie zawdzięczasz między innymi France, więc podziękuj jej i może kup jakiegoś pomidora? :)

      Usuń
  7. Znam dwa blogi - Mineralnej Kasi i Arcy Joko - nagłówki mojej roboty rzuciły mi się w oczy ;) Bardzo fajne i pozytywne dziewczyny, które w bardzo ciekawy sposób piszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja za to zupełnie nie skojarzyłam że Szablonowo to Ty :) Obie metamorfozy blogów mi się spodobały :)

      Usuń
  8. Tylko pierwszego bloga nie kojarzę. Pozostałe znam i podczytuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoł po pierwsze dziękuję, bardzo mi miło, że mnie tak doceniasz! :) I generalnie od razu się chce bardziej blogować. Strasznie fajne uczucie. :D Dziękuję raz jeszcze.
    Z pozotsałych blogów znam kilka, np Mineralną Kasię znam i jak na razie tylko podziwiam bo sama nie mam smykałki do kręcenia własnych kosmetyków. Kasia z Klubu Kosmetycznego to też jedna z moich ulubionych blogerek :) Sisi natomiast zdarzało mi się podczytywać i lubię te jej emocje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie za to podziwiam za ogarnianie akcji Celebruj Chwile :) Zresztą dzięki niej też trafiłam na kilka ciekawych blogów.
      Jeśli chodzi o kręcenie kosmetyków to ja potrafię sobie co najwyżej glinkę z wodą i olejkiem ukręcić :)
      A wpisy sisi czyta się często jak powieści przygodowe - z wypiekami na twarzy :)

      Usuń
  10. Znam i lubię te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać nie jestem sama w moich odczuciach :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)