Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 31 października 2015

Październikowe zakupy i podarki

Kolejny miesiąc dobiegł końca, jesień coraz bardziej daje się wyczuć w powietrzu. W zasadzie to w październiku nie planowałam jakichś konkretnych zakupów, ale oczywiście wyszło jak wyszło :P



Zaczęło się od tego, że w którejś z drogerii internetowych miała być na początku października promocja na Semilac -20%. Przeglądałam kolory, wybierałam, zmieniałam zdanie, a później się okazało że promocji jednak nie będzie :( Ale jako że byłam już tak napalona, to zrobiłam małe zamówienie na stronie Powerlook.


SEMILAC
Zdecydowałam się na Top (Bazę już mam) i dwa kolory: Pink Gold (094) i Mardi Gras (034). Już wypróbowane i naprawdę widzę różnicę pomiędzy lakierami Semilac, a dotychczas używanymi przeze mnie Silcare. Pink Gold jest pięknym różowym, mieniącym się brokatowym złotem, a Mardi Gras nie ma nic wspólnego z tym fioletem na wieczku. Jest pięknym kolorem, zmieniającym się w zależności od oświetlenia, pogody i aury; to taka fuksja wpadająca czasem w róż, a czasem fiolet. 

PĘDZLE
Były w jakiejś promocji (która ciągle trwa) - ten do podkładu kosztuje 11,56 zł, a do konturowania (ja używam go do brązera) 7,67 zł. Ten drugi bardzo lubię, ale nakładanie podkładu pędzlem chyba jednak nie jest dla mnie - wolę gąbeczkę lub palce.

Następne zakupy pochodzą z Kauflanda i Natury.


TIMOTEI - szampon i odżywka Głęboki Brąz
Produkty Timotei spisują się u mnie całkiem nieźle i już od dłuższego czasu chciałam wypróbować seri do włosów brązowych z ekstraktem henny. Używałam tego szamponu wiele, wiele lat temu (15? 20?) w zupełnie innej szacie graficznej i nie mam pojęcia czy coś się zmieniło w składzie. Zaczęłam tego duetu używać niedawno i pierwsze wrażenia są całkiem pozytywne.

EESSENCE - konturówka do ust
Kolejna, tym razem w odcieniu Satin Mauve (06). Niestety Essence coś zmieniło w tych konturówkach i ta nie jest już tak mięciutka i kremowa jak poprzednie (co nie znaczy że jest zła). Z tego co zauważyłam nowe mają zatyczki w kolorze opakowania, a stare miały srebrne skuwki.

Moje zapachowe umilacze się powoli kończą, więc powędrowałam po kolejną porcję :)


YANKEE CANDLE - woski zapachowe
Wybrałam takie zapachy, które powinny być dobre na jesień, ale są też takie które po prostu chciałam mieć :) Wybrałam Fluffy Towels, Spiced Orange, Garden Sweet Pea, Pain Au Raisin, Mandarin Cranberry i Cappuccino Truffle. Na razie najbardziej podoba mi się Spiced Orange, ale nie paliłam jeszcze wszystkich.

Coś planowanego i coś nieplanowanego :>


FARMONA - masło do ciała Tutti Frutti
To jest właśnie ten nieplanowany zakup i w zasadzie nie do końca mi potrzebny. Miał być częścią wygranej w trwającym konkursie, ale okazało się że padłam ofiarą własnej naiwności i uczciwości. Nie otwieram tego typu kosmetyków w sklepach i drogeriach i tak też było tym razem. Po powrocie do domu postanowiłam sprawdzić czy uda mi się wywąchać coś przez sreberko, bo nie miałam wcześniej do czynienia z tym zapachem. I co? I okazało się że sreberko jest naruszone! Wrrr... Tak więc masło zostało u mnie, bo takiego przecież Wam nie dam. Pachnie pięknie :)

BEBE - pomadka ochronna
Przy ostatniej Manii chomikowania okazało się, że muszę sobie kupić jakąś pomadkę ochronną do torebki/kurtki. Zima za pasem, a ja nic nie mam :) Zdecydowałam się na intensywną pielęgnację, bo była w promocji :P

Tradycyjna porcja chińszczyzny z Aliexpress:


KOLCZYKI
Uwielbiam kolczyki. To właśnie one są najczęściej moją pamiątką z wakacji, prezentem na poprawę humoru i nieodłącznym elementem mojego codziennego stroju. Nie wiem ile mam par i nie chce mi się liczyć (a w zasadzie wolę nie liczyć), ale uwierzcie mi, że DUŻO. Ale to przecież nie oznacza że nie mogę sobie kupić nowych, prawda? Zwłaszcza że najdroższe kosztowały 0,80 $ (3,23 zł; te trzecie z lewej u góry). Pozostałe były jeszcze tańsze, kosztowały od 0,38 $ do 0,64 $ (1,51 zł - 2,54 zł).

LAKIERY HYBRYDOWE BLING
Każdy z nich kosztował 1,19 $ (4,61 zł). Zdecydowałam się na czerwień z drobinkami (18), miętę (57) i nudziakowy brąz (69). Na razie ciężko mi napisać o nich coś więcej, bo noszę je dopiero od tygodnia, ale są lepsze od lakierów Silcare których używałam wcześniej.

WZORNIK
Wystarcza na 20 pazurków (kolorów/wzorów), kosztował 1,35 $ (5,29 zł). Co prawda zarówno Semilac jak i Bling mają na opakowaniu kolor, ale czasem wygląda on inaczej niż w rzeczywistości. Poza tym zostało mi kilka Silcare, które są zupełnie czarne, więc wzornik na pewno się przyda. Poza tym w ten sposób jest mi łatwiej dobierać i zestawiać ze sobą kolory :)

W październiku dotarły do mnie również dwie przesyłki, pierwsza z nich jest od Sisi - dziękuję bardzo jeszcze raz!


SYLVECO - peeling wygładzający
Chciałam go bardzo, bardzo! Polubiłam inny korundowy peeling od Sylveco, ale ten jest dedykowany sucharkom, takim jak ja :)

FLORESAN - maska do włosów
Tego się nie spodziewałam, myślałam że dostanę tylko peeling :) Maska do włosów na pewno się przyda, pachnie całkiem fajnie, marki zupełnie nie znam, a maska ma zmniejszać wypadanie włosów (tak, to coś dla mnie!) i aktywować ich wzrost.

KULA DO KĄPIELI
Ona znajdzie nową właścicielkę, taką która ma wannę :) Te niebieski kwiatki wyglądają mi na chabry, a te czarne kropki na pieprz :/ Ale pieprz w kuli do kąpieli? Kto to zrobił i co to jest? Przyznać się bom ciekawa!

Drugą przesyłkę dostałam od Kasi jako podziękowanie za przesłany złomek (zużyte opakowania, którym Kasia nadaje nowe życie przechowując w nich robione własnoręcznie cuda). Również dziękuję!


PEELING
O Mamusiu jak on pachnie! Bosko! Kasia nie pamiętała co tam dała, ale po moich mętnych tłumaczeniach stwierdziła że to granat :) Aha, peeling chyba przyszedł w moim pudełku po Organique :)

KULA DO KĄPIELI
Ta również znajdzie nowy dom, bo ja nie mam wanny nad czym ubolewam głównie zimą :>

CZEKOLADA
Tak naprawdę to balsam w kostce, ale wygląda i pachnie jak czekolada. Czyż nie jest boski? :)

WOSK ZAPACHOWY
Nie wiem co w nim jest, ale pachnie tak... jesiennie :) I ma kształt kwiatka :)

KOSTKA DO MASAŻU
Aktualnie nie ma mnie kto masować, więc pewnie zrobię to sama :P Pachnie trochę czekoladowo :)

SZAMPON W KOSTCE (W KULCE?)
Takiego cuda jeszcze nie miałam, więc z wielką ciekawością wypróbuję :)

No i tradycyjnie jeszcze Shinybox, o którym więcej przeczytacie tutaj.


A jak tam Wasze październikowe zakupy? Kupiłyście coś ciekawego czy oszczędzacie na wielką rossmannowską promocję? :)
***************************************
Przypominam o trwającym rozdaniu i konkursie - szczegóły po kliknięciu w obrazek:

http://kosmetyczneraczkowanie.blogspot.com/2015/10/podwojnie-urodzinowo-u-mongi.html

62 komentarze:

  1. Ojjj moje zakupy to była jakaś katastrofa xD w sensie tak dużo ich ;p teraz zbieram siły na rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie planuję szaleć w Rossmannie :)

      Usuń
    2. Hejo ! :) Widziałam, że jesteś zainteresowana naszymu boxowymi mikołajkami ^^ . Jeżeli nadal chcesz dołączyć do boxowania to napisz do mnie na maila: interendo@wp.pl - swój adres i jakbyś mniej więcej chciała lub/NIE chciała żeby wyglądał box, żebym mogła zamieścić w poście - mam tyle chętnych nowych dziewczyn, że z całą pewnością dobiorę Ci parkę :)) Pozdrawiam! :))

      Usuń
  2. Ja nie kupiłam dużo :) Fajne nowości. Muszę w końcu kupić sobie jakieś woski YC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie, ta kula to nie jest wytwór mój własny- uchowaj bogini kogokolwiek przed moimi produkcjami:))). To BOMB Cosmetic. Z Minti Shop;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To by tłumaczyło obecność papierowej torebki z Mintishopu :) Idę tam do nich, może się dowiem co jest w tej kuli :)

      Usuń
    2. No! mówiłam! Kto by dodawał pieprz do kuli do kąpieli, toż to jałowiec jest :) Ale chabra zgadłam!

      Usuń
    3. Zaczynam sie niepokoić- czyżbym wysłała to jakos przedziwnie zapakowane? Na usprawiedliwienie dodam, ze nie czyniłam tego osobiście tylko tate poprosiłam! Matuchno... !!!

      Usuń
    4. Luzik :) Kula na pewno była owinięta w folię bąbelkową i chyba wrzucona do papierowej torebki z Mintishop (albo to maska była w torebce?). Wszystko doszło w całości, więc nie masz się czym niepokoić :)

      Usuń
    5. To mozliwe, bo oni te kule i inne takue sprzedają bez opakowań.

      Usuń
    6. No i zagadka się rozwiązała :)

      Usuń
  4. Mam te same odczucia do konturówek Essence, chociaż nadal je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też napisałam, że nie są złe :) Ale jakoś bardziej odpowiadała mi stara formuła :)

      Usuń
  5. Ja tez ostatnio zakupiłam konturówki z Essence. Zdecydowałam się na 3 kolorki. Pomadkę z Bebe miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej chwili mam już pięć :) A pomadki do tej pory najczęściej kupowałam z Nivei, mam nadzieję że ta też się sprawdzi.

      Usuń
  6. Najbardziej zazdroszczę cudeniek od Kasi. U mnie też sporo wpadło w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że Timotei ma szampon i odżywkę do brązowych włosów i kupiłam ostatnio Joanne :) Muszę wylukać gdzieś te Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w drogeriach nie mogłam nigdy na niego trafić (może jest w takich niesieciowych), ale znalazłam w Kauflandzie :)

      Usuń
  8. Wow świetne pędzle!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona tylko z jednego, choć może i drugi jest fajny.

      Usuń
  9. Najbardziej jestem ciekawa peelingu Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza że z tym ze skrzypem się polubiłam mimo że nie był dostosowany do mojej cery. Pewnie lada dzień pójdzie w ruch :)

      Usuń
  10. Piękne zdobycze i prezenty :) Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier pink gold planuję sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie dokupię sobie jeszcze kilka kolorów :)

      Usuń
  12. Sylveco dla sucharków też mam na celowniku. Dzisiaj też zrobiłam zapas wosków YC, a co do konturówek, już widzę kolejną osobę, która stwierdza, że został zmieniony skład i konturówki nie są już tak miękkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rzeczywiście coś jest na rzeczy z tymi konturówkami :) A recenzja Sylveco pewnie pojawi się na blogu.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię te białe woski - Clean Cotton i Soft Blanket trafiły w moje gusta, więc mam nadzieję że tu będzie podobnie :)

      Usuń
  14. Bogate nowości ;) Szczególnie cuda Kasi ;)
    Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A Kasia rzeczywiście potrafi cudnie namieszać :)

      Usuń
  15. Wzorniki do lakieru to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś stosowałam Timotei dla włosów brązowych i zarówno szampon jak i odżywka delikatnie włosy przyciemnił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nic takiego nie zauważyłam ale używam ich dość krótko :)

      Usuń
  17. Mandarin cranberry i Gadern sweet Pea bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dużo się tego nazbierało :D Nie wiedziałam, że istnieje wersja Jericho Rose dla brunetek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dość ciężko ją odstać w drogeriach, więc może dlatego... Ja swoje dorwałam w hipermarkecie :P

      Usuń
  19. Spodobało Ci się coś konkretnego?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna kolekcja Yankee :D Od Kasi to najlepsze produkty :) Pędzle wyglądają genialnie, a cena jest bardzo zachęcająca :) Miłego zużywania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć co palić zimą :) A Kasiowe kosmetyki zużywam z wielką chęcią (nie pierwszy raz już) :)

      Usuń
  21. Kasi kosmetyki uwielbiam! Pięknie pachną a peeling rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasi kosmetyki uwielbiam! Pięknie pachną a peeling rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mi się już kończą woski, trzeba wkrótce zrobić zamówienie :) Też na pewno bym chciała cappucino truffle :)
    Ech z tymi drogeriami stacjonarnymi niestety tak jest. Ja jak już jestem zdecydowana do zakupu zawsze otwieram i sprawdzam stan, czy to peelingu czy masła czy pomadki, nie raz mi się zdarzyło tak sprawdzić i się właśnie niemiło zdziwić.
    Co do kolczyków jak wiesz ja też cyklicznie zamawiam z allie no bo przecież MUSZĘ :D Strasznie fajne zakupiłaś te obydwie wersje z turkusami.
    No i miło z tymi prezencikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będę mądrzejsza z otwieraniem :/ Przy kolorówce zwracam na to uwagę, a z pielęgnacją jeszcze się nie nadziałam, więc może to dlatego :)
      Z kolczykami to wiem że Ciebie jest podobnie :) Tych turkusowych się trochę bałam - że będą wyglądać tandetnie, ale są naprawdę ładne. Dobrze wykończone, stylizowane na takie stare srebro, zwłaszcza te u góry są warte zakupu :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w poście: Ten drugi bardzo lubię, ale nakładanie podkładu pędzlem chyba jednak nie jest dla mnie - wolę gąbeczkę lub palce.

      Usuń
  25. Super zakupy :) ja zaszalałam wczoraj i dziś na promocjii w Rossmann.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na szczęście podczas tej promocji nie zaszaleję (chyba). Ale nie mówię, że nie kupię nic :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)