Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 11 października 2015

Podwójnie urodzinowo u Mongi

No i stało się... Przegapiłam pierwsze urodziny swojego bloga :) Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że pomyliły mi się daty; myślałam że zaczęłam swoje blogowanie 17 a nie 9 października :)

A jak ten rok wygląda w statystykach?
☺ napisałam 135 postów (ten jest 136)
☺ pod postami pojawiło się ponad 3.000 komentarzy - dziękuję!
☺ blog jest obserwowany przez 277 osób (publicznie, bo kto wie - może mam też tajnych obserwatorów)
☺ blog ma ponad 60.000 wyświetleń
☺ fanpage na facebooku polubiło 137 osób

Tak szczerze pisząc to rozpoczynając swoją przygodę z blogowaniem nie sądziłam, że mnie to tak wciągnie. Blogowanie wpłynęło na bardziej świadomy wybór kosmetyków, pozwoliło poznać wiele kosmetycznych perełek, na które być może nigdy bym nie trafiła, ale przede wszystkim pozwoliło mi poznać (niestety tylko wirtualnie) parę fajnych osób. Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny, za komentarze. Wiadomo - bloga nie prowadzi się dla cyferek, ale jednak każdy kolejny obserwator jest powodem do radości :)

Dlaczego podwójnie urodzinowo? Bo oprócz urodzin bloga (które już minęły) zbliżają się nieubłaganie moje urodziny. To właśnie w ten dzień (8 listopada) podam wyniki, więc przynajmniej dwie osoby będą mogły świętować ze mną.

Przygotowałam dla Was dwie nagrody - główną, która będzie nagrodą w typowym rozdaniu i dodatkową nagrodę niespodziankę, która będzie nagrodą konkursową :) Nagroda główna jest częściowo widoczna na banerze, ale jak się pewnie domyślacie - nie widać tam wszystkiego. Wszystkie kosmetyki i produkty są nowe, nieużywane, nieotwierane. O tą nagrodę mogą zawalczyć wszyscy, którzy obserwują bądź zdecydują się obserwować Kosmetyczne raczkowanie (z pominięciem tych, którzy kiedyś obserwowali, a później przestali).


Nagroda dodatkowa jest niespodzianką i przeznaczona jest tylko dla aktualnych (277) obserwatorów bloga jeśli oczywiście zdecydują się wziąć udział w konkursie. Warunkiem koniecznym (oprócz obserwacji) jest odpowiedź na pytanie: "Ilu obserwatorów miał mój blog w dniu 01.01.2015r.?". Nagrodę otrzyma osoba która trafi lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi. Jeśli takich osób będzie więcej - zadecyduje kolejność zgłoszeń. Konkurs jest prowadzony niezależnie od rozdania - można więc wziąć udział tylko w rozdaniu, tylko w konkursie lub w obu :)

OBOWIĄZKOWO TRZEBA:
1 - być publicznym obserwatorem mojego bloga, podać adres mailowy (dla celów weryfikacji) i prawidłowo wypełnić formularz zgłoszeniowy (1 los)
DODATKOWO MOŻNA:
2 - umieścić na swoim blogu baner z linkiem do rozdania (+ 2 losy)
3 - dodać mój blog do blogrolla (+ 1 los)
4 - polubić Kosmetyczne raczkowanie na facebooku (+ 1 los)
5 - udostępnić na facebooku post z informacją o rozdaniu (+ 1 los)
Osoby, które obserwowały publicznie mojego bloga przed ukazaniem się informacji o rozdaniu otrzymają dodatkowo 1 los jeśli zdecydują się na udział.

Regulamin:
1. Rozdanie i konkurs trwają do 01.11.2015r. do 23:59
2. Organizatorem i sponsorem nagród jest autorka bloga Kosmetyczne raczkowanie
3. Warunkiem wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie bloga i prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Dodatkowa aktywność zwiększa szansę na wygraną.
4. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony w drodze losowania, a wyniki opublikowane na blogu w dzień moich urodzin - tj. 8 listopada. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, która prawidłowo odpowie na pytanie konkursowe lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi. W przypadku kilku takich odpowiedzi może decydować kolejność zgłoszeń.
5. Na podanie danych do wysyłki Zwycięzcya mają 5 dni, w przypadku braku kontaktu w wyznaczonym czasie nastąpi kolejne losowanie.
5. Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie Polski, na koszt organizatora rozdania, za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania danych od Zwycięzcy.

Życzę powodzenia!

52 komentarze:

  1. wszystkiego najlepsiejszego z okazji tych przegapionych jak i tych zbliżających się urodzin :)

    oczywiście zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) i wszystkiego najlepszego? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze powodzenia w rozdaniu i wsyztskiego najlepszego z okazji bloga jak i przyszlych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójne urodziny, to jest coś. Wszystkiego najlepszego. Pomyślności i dalszej radości i satysfakcji z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze ogromne gratulacje, pierwsze urodziny bloga to jest według mnie takie potwierdzenie, że łał to już jest coś, robię coś systematycznie aż rok :) Fajnie, że udało Ci się wytrwać i przede wszystkim wkręcić. :) Także życzę kolejnych latek, i satysfakcji z tego co robisz, a bloga masz naprawdę super, i sama jesteś bardzo sympatyczna więc oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nawet nie sądziłam że mnie to tak wciągnie :)

      Usuń
  6. Gratulacje! Super, że po roku jesteś tu obecna, prowadzisz bloga i masz stałych odbiorców :) Życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje rocznicy :) Oby ich było jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nominowałam Cię do Libster Award, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Po szczegóły zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

      Usuń
  9. Gratuluję! I wielu, wielu kolejnych postów przepełnionych informacjami ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłane, powodzenia.
    Gratuluję roczku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego:) u mnie też coś w tym stylu bo ur mam 1.11 a urodziny bloga 3.11:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mongo Ty moja kochana!!!! Dziekuje! Zośka juz siedzi z Franką na honorowym miejscu przy oknie:))))). Nawet nie wiesz, jak wielką radość mi sprawiałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :))) Cieszę się że się cieszysz :)

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego! I gratuluję wytrwałości jeżeli chodzi o bloga, mam nadzieję, że zawsze będę mogła czytać Twoje notki. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! Oby było więcej okazji do swiętowania :*

    Zgłoszeni wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałości życzę na kolejne lata

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Życzę dalszej satysfakcji z prowadzenia bloga:))
    Ps. Nie mam pewności, czy mój formularz dotarł do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego :) Ja w tym roku też obchodziłam swój pierwszy roczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I Tobie również wszystkiego najlepszego (pewnie spóźnione).

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)