Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 29 maja 2018

Podwójnie imieninowe wyniki #2

Zbliża się Dzień Dziecka i może uda się tak zrobić, żeby ktoś dostał ode mnie z tej okazji prezent :) Dlatego też nie będę zwlekać z wynikami, publikuję je od razu, a jak Wy szybko odpowiecie to postaram się jutro nadać paczki :)
 

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak dużą szansę na wygraną miałyście. Do konkursu zgłosiło się tylko 15 osób, nie ukrywam że to trochę dołujące. Zdaję sobie sprawę, że moja słaba aktywność może mieć na to wpływ, ale z drugiej strony obserwatorów mam kilkuset. Wydaje mi się, że nagrody są ciekawe (zawsze staram się, żeby takie były), więc może forma konkursu Wam nie odpowiada? Dodatkowo wśród tej garstki osób jedna mnie nie obserwuje (albo nie obserwuje publicznie lub obserwuje pod innym nickiem niż podała). Nic to, nie ma co się nad sobą użalać! Pytanie konkursowe brzmiało: "Twoja wakacyjna podróż marzeń?" 

 
Rozbawiła mnie ta odpowiedź Justyny z bloga Rupieciarnia Drobiazgów :) Kochana Ronaldo Ci się nie oprze! Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić to marzenie :)

Drugim pytaniem było: "Ile wyświetleń wg Bloggera miał ostatni (sylwestrowy) post Manii chomikowania? (na dzień 05.05.2018 r.)".  


Kto miał najwięcej szczęścia?

 
Jeśli chodzi o nagrody to tak jak pisałam wcześniej - są dwa zestawy. Justyna wybierze jako pierwsza zestaw dla siebie, a do Angeliki trafi ten drugi.




Niezależnie od tych nagród chciałabym jeszcze nagrodzić jedną z Was, z wygraną wahałam się między dwiema odpowiedziami. Ta druga wywołała u mnie marzenie o spokojnych i cichych wakacjach, z dala od zgiełku.


Bogusiu - gratuluję! Może spotkamy się kiedyś na Bali :)

Zaraz wyślę do Was maile z prośbą o adresy.
 
Wszystkim pozostałym dziękuję bardzo za udział, mam nadzieję że zostaniecie u mnie na dłużej :)

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)