Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 23 czerwca 2018

FundayBox czerwiec 2018 - Let's Get Lost!

W maju pokazywałam Wam mojego pierwszego FundayBoxa, wspomniałam też że zdecydowałam się od razu na pakiet trzech pudełek. W czwartek odebrałam kolejne, tym razem utrzymane w niebieskiej kolorystyce (mniej więcej). Czy ekipa FundayBoxa utrzymuje poziom? Czy nadal serwuje nam ciekawe pomysły i kosmetyki? Zaraz się dowiecie.


Czego możemy się dowiedzieć o tym boxie zanim przejrzymy jego zawartość? Jaka idea przyświecała ekipie podczas jego tworzenia? "Czas nastroić się na letnie wojaże! Morze, góry, wielkie metropolie, małe zakątki czy nowa ulica we własnym mieście. Nieważne! Najważniejsze, aby się zagubić! To najlepszy sposób na odkrywanie nowych  miejsc! No dalej, wiem, że nie możesz doczekać się tej lazurowej, letniej przygody, Czas otworzyć FundayBox 06 - Let's Get Lost!". W pudełku znalazłam 6 kosmetyków (w tym miniatury), próbki i kilka innych ciekawych przedmiotów. Co dokładnie? Zacznę od części kosmetycznej.

BEAUTE MARRAKECH - dezodorant ałunowy (Marokosklep)
Średnia cena 21,00 zł / 100 ml - w pudełku znalazłam kosmetyk pełnowymiarowy
Info od Funday: Dezodorant ałunowy z orzeźwiającą werbeną. Połączenie dwóch 100% naturalnych składników! Nie zatyka porów, pozwala skórze naturalnie oddychać. Nie zawiera SLES, SLS, parabenów oraz sztucznych substancji zapachowych.


To niby tylko dezodorant, ale cieszę się z niego. To może być fajna odskocznia od tradycyjnych kulek i sprayów, których używam. Może okaże się skuteczniejszy? Miałam kiedyś dawno temu ałun, ale w tej tradycyjnej formie, twardego kryształu i z nim się nie polubiłam. Ale tu jest forma płynna w buteleczce z atomizerem. Zobaczymy :)

BIODERMA - Hydrabio H2O
Średnia cena 13,90 zł / 100 ml - dostałam kosmetyk pełnowymiarowy (wersja travel size)
Info od Funday: Nawilżający płyn micelarny do oczyszczania twarzy i demakijażu. Łagodzi skórę dając jej natychmiastowe uczucie odświeżenia.
BIODERMA - Hydrabio Perfecteur
Średnia cena 74,90 zł / 40 ml - w pudełku była miniatura o pojemności 5 ml (~ 9 zł)
Info od Funday: Krem nawilżający i rozświetlający skórę na dzień. Przywraca blask i optymalny poziom nawilżenia.
BIODERMA - Hydrabio Gel-Creme
Średnia cena 64,90 zł / 40 ml - dostałam miniaturę o pojemności 5 ml (~ 8 zł)
Info od Funday: Lekki i świeży krem nawilżający na dzień i na noc. Naturalny blask w małej tubce!


Zestaw niewielkich pojemności zawsze przydaje się na wyjazd. O ile miniatury kremu wystarczą pewnie tylko na jakiś weekendowy wypad, to 100 ml płynu micelarnego można zabrać już na tradycyjny dwutygodniowy urlop. Ja tak właśnie planuję zrobić - a urlop dopiero w sierpniu :( Miałam już kiedyś różową Biodermę, byłam z niej bardzo zadowolona, może ta niebieska jest równie skuteczna :)

MISTERO MILANO - lakier hybrydowy
Średnia cena 29,90 zł / 6 ml - w boxie znalazł się produkt pełnowymiarowy
Info od Funday: Nawet najkrótsza podróż nie może odbyć się bez perfekcyjnego manicure. Ten magiczny błękit przeniesie Cię do wymarzonego miejsca. Czas zanurkować do błękitnych wód oceanu i podziwiać najpiękniejsze rafy koralowe.


W pudełku można było znaleźć jeden z dwóch odcieni niebieskiego: 1065 (Niebieski, że hej!) lub 1073 (Królewski niebieski). Jak jak widać znalazłam ten pierwszy i choć jest piękny, to bardzo podobny już mam, dlatego bardziej chyba bym się ucieszyła z tego drugiego. Nie zmienia to jednak faktu, że z samej obecności lakieru hybrydowego jestem zadowolona, dodatkowo nie miałam jeszcze do czynienia z hybrydami Mistero Milano.

ZIELONE LABORATORIUM - maska głęboko oczyszczająca
Średnia cena 11,00 zł / 10 ml - dostałam produkt pełnowymiarowy
Info od Funday: Głęboko oczyszczająca maska stworzona na bazie białej glinki, która doskonale eliminuje zanieczyszczenia, absorbuje nadmiar sebum, łagodzi podrażnienia i rozjaśnia.


Cena jak za jednorazową maseczkę glinkową wydaje się nieco wysoka, ale Zielone Laboratorium ma też w swojej ofercie opakowanie 100 ml za 38 zł, co wygląda już dużo przyjaźniej :) Białą glinkę lubię, a w tym wypadku nie muszę się bawić w jej rozrabianie. Dodatkowo bardzo podoba mi się idea propagowana przez Zielone Laboratorium - część dochodu ze sprzedaży ich kosmetyków idzie na cele charytatywne (tu akurat Schronisko w Korabiewicach).

YEAH BUNNY - kosmetyczka Pink Plane
Średnia cena 49,00 zł / szt.
Info od Funday: Wiecznie chodzisz z  głową w chmurach? Dzięki tej podróżnej kosmetyczce nigdy nie zapomnisz zabrać ze sobą ulubionych kosmetyków. Jakiekolwiek limity? Zapomnij <3 Możesz do niej spakować cokolwiek zechcesz.


Kosmetyczek nigdy za wiele :) Co prawda mam już swoje kosmetyczki, w które pakuję kosmetyki, ale takie mniejsze przydają się na inne drobiazgi, np. na biżuterię czy inne drobiazgi.

YEAH BUNNY - naklejki
Średnia cena 19,00 zł / arkusz
Info od Funday: Razem z tymi naklejkami zabierzemy Cię w ekscytująca podróż dookoła świata. Oklej nimi walizkę, paszport, cokolwiek zechcesz. To Twoja podróż, więc Ty decydujesz dokąd lecimy <3


Podobnie jak te z poprzedniego miesiąca te naklejki również wylądują u mojej Siostrzenicy. Choć w tym wypadku kilka z nich może być przydatnych, np. żeby okleić podróżne opakowania do których przelewamy kosmetyki :)

HOME AROMA - świeca zapachowa
Średnia cena 4,99 zł / szt.
Info od Funday: Świeczki zapachowe sprowadzane z Indii, charakteryzują się  niepowtarzalnym, inspirującym aromatem. Posiadają atest i są idealnym wyborem dla Twojego domu.


Wydaje mi się, że do pudełek trafiał losowo jeden z dwóch zapachów: Caribbean Breeze lub Mountain Lake, jak widać do mnie trafił ten drugi. Lubię świece zapachowe i woski, ten na sucho wydaje się dość świeży i przyjemny, więc z pewnością świeczka zostanie wykorzystana.

MAGICZNY UNICORN
Średnia cena 29,00 zł / szt.
Info od Funday: Zabierz go wszędzie ze sobą! On uwielbia podróże. Podziwiajcie razem gorące piaszczyste plaże i zachody słońca. Dzięki niemu nigdy nie będziesz spragniona. Na basenie uratuje Twojego ulubionego drinka.


Pocieszny dmuchany gadżet, z pewnością wywoła wielki uśmiech na twarzy mojej Siostrzenicy :) Myślę że lepiej sprawdzi się u kogoś, kto ma domek i basen (choćby dmuchany), albo jedzie na wakacje w miejsce ze spokojną wodą. Ja wybieram się w tym roku nad nasze polskie morze, tam jednorożec raczej mi się nie przyda :)

CHAIKOLA - napój gazowany
Średnia cena 3,49 zł / 330 ml
Info od Funday: ChaiKola ZERO jest stworzona na bazie ekstraktów herbaty i yerba mate wzbogaconych naturalnymi aromatami orzeszków kola, goździków, cynamonu i imbiru.
MILKA - Crunchy Break Choco
Średnia cena 2,49 zł / 26 g
OREO - Crispy & Thin
Średnia cena 2,69 zł / 48 g
Info od Funday: To zestaw, który MUSISZ zabrać ze sobą!


Po całej tej trójce nie ma już śladu! Cola była nieco dziwna, jakby lekko kwaskowa. Ale z drugiej strony ja lubię tylko klasyczny smak coli, żadna cherry, żadna lime, żadna zero, tylko klasyczna cola :) Ze słodkości Milka mnie nie porwała, za to cieniutkie Oreo są pycha!

DODATKI OD YEAH BUNNY


Bardzo miłym akcentem są muszelki (po jednej w boxie), które dziewczyny zbierały własnoręcznie na plaży, jeśli dobrze pamiętam to we Włoszech. Do tego jest też kod zniżkowy na booking.com, jest zestawienie wszystkich marek, które znalazły się w pudełku i kolejne kody zniżkowe, w tym do sklepu Yeah Bunny.


A ta lista może okazać się bardzo przydatna :) Ja często przed wyjazdem robię sobie podobne zestawienia, ale moje z pewnością nie wyglądają tak dobrze.

PRÓBKI


Jak widać - Biały Jeleń i do tego Biofficina Toscana, zupełnie nieznana mi marka. Zestaw szampon + krem odbudowujący do włosów mogą przydać się na jakiś wypad.

ULOTKI, RABATY


Teraz zauważyłam, że na zdjęciu nie ma wszystkich :) Na pewno nie ma tu kodu na MyTaxi, są za to naklejki i oferta Socialdruk.


To cała zawartość niebieskiego FundayBoxa. Co o niej sądzę? Nadal jest dobrze, choć zawartość poprzedniego podobała mi się bardziej. Część rzeczy już poszła w ruch, część zacznę używać niebawem, niektóre rzeczy oddam. Najbardziej cieszę się z ałunowego dezodorantu, lakieru hybrydowego i micela z Biodermy. Co dalej? W lipcu na pewno pojawi się u mnie trzecie pudełko z pakietu i poważnie się zastanawiam, czy kupić kolejny. Przypominam, że koszt pudełka w pakiecie to jedynie 59 zł :)

Znacie to pudełko? Jak Wam się podoba? Który box subskrypcyjny uważacie za najlepszy na rynku?

14 komentarzy:

  1. Nawet ciekawa zawartość, moja siostrzenica chętnie by mi część zabrała, a i ja bym jej chętnie oddała, chociaż kosmetyczna bardzo brzydka :P nie lubię takich :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne pudelko, bardzo podoba mi sie zawartosc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chyba też właśnie te 3 rzeczy najbardziej się podobają i z pewnością bym je wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio nie mam żadnej subskrypcji, ale prawie rok miałam beGLOSSY i naprawdę narobiło mi się dużo zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha jak to jednorożec nie przyda się nad naszym polskim morzem xD mogłabyś chociażby oznaczać nim swoją zagrodę parawanową xD haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby duża zawartość, ale z niewielu rzeczy bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość :D Jednak z wyżej wymienionych rzeczy znam tylko kosmetyki Biodermy. A ten mały płyn micelarny w aptece Melissa kupuję za 9,99 zł i uwielbiam go podczas podróży!

    OdpowiedzUsuń
  9. wpadłam na twojego bloga przez przypadek, ale zostaję z tobą gdyż jestem ujęta twoimi tekstami. Niebywale ciekawe, ważne i na temat. pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał cudowny Box! Różni się od tych co już mamy na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te boxy, nigdy nie wiadomo co się nam trafi w takim pudełeczku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)