Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 12 września 2015

Podziel się postem z Norel

Wczoraj dotarła do mnie bardzo wyczekiwana paczka - częściowo niespodzianka :) Są to kosmetyki Norel, których działania jestem bardzo ciekawa. Kosmetyki dotarły do mnie w ramach akcji "Daj się poznać. Podziel się postem", którą Norel organizuje co jakiś czas na swoim facebookowym fanpage. Jeśli jeszcze go nie lubicie to najwyższy czas to zmienić. Jeśli chodzi o samą akcję to jej zasady są bardzo proste - wystarczy posiadać bloga, być fanem Norel na fb i... podzielić się postem ze swojego bloga. Zespół Norel ze wszystkich zgłoszonych postów wybiera kilku autorów, którzy będą mogli wybrać dowolne produkty ze sklepu marki. Ja dowiedziałam się o akcji przy poprzedniej edycji, ale było już po fakcie. Tym razem szczęśliwie się udało :) A co dokładnie znalazło się w mojej paczce?


Trzy kosmetyki i sporo próbek. Dwa z tych kosmetyków wybrałam sama, zaś jeśli chodzi o trzeci to nie potrafiłam się zdecydować (jak to kobieta☺). Napisałam więc w wiadomości kilka słów na temat mojej cery i oczekiwań i tym sposobem dotarł do mnie produkt niespodzianka, nad którym sama też się zastanawiałam przeglądając ofertę sklepu.

ANTI-AGE MLECZKO-TONIK


Pierwszym produktem, który wybrałam jest mleczko-tonik regenerujący. Ma to być delikatna emulsja łącząca działanie mleczka i toniku, można ją również używać do demakijażu. W składzie kosmetyku zainrygował mnie czarci pazur - roślina o której nigdy wcześniej nie słyszałam.

PROFILLER SERUM WYPEŁNIAJĄCE ZMARSZCZKI


Nie oszukujmy się - w wieku 35 lat nasza skóra nie jest już tak gładka jak 15 lat wcześniej :) Mimo że o swoją staram się dbać to oczywiście da się zauważyć pierwsze zmarszczki. Co prawda głównie mimiczne, ale jednak :) Serum zawiera aktywator kwasu hialuronowego, ma głęboko i długotrwale nawilżać skórę nadając jej gładkość i elastyczność. Producent zaleca stosowanie serum do codziennej pielęgnacji lub w kuracji przez minimum 10 dni.

LIFTINGUJĄCY KREM ŻURAWINOWY POD OCZY


To właśnie kosmetyk wybrany dla mnie przez Norel. Cieszę się z niego bardzo. Krem ma liftingować i redukować zmarszczki mimiczne, poprzez rozluźnienie mikronaprężeń w skórze (botox like). Dodatkowo ma regenerować i rozświetlać skórę wokół oczu.


Znacie akcję "Podziel się postem"? Którego z moich kosmetyków jesteście najbardziej ciekawe?

34 komentarze:

  1. Miłego testowania! Ja bardzo polubiłam produkty tej marki, wszystkie świetnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u mnie będzie podobnie :) Jeśli się nie mylę to u Ciebie czytałam o emulsji żurawinowej pod oczy? Bo jej już nie ma w sklepie i przypuszczam że w jej miejsce jest ten krem, który ja mam :)

      Usuń
  2. Znacie, kochacie i samemu testujecie :)) Będę czekać na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty wybrałaś:) miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używaj! Recenzuj, bo jestem ciekawa wrażeń! Ale rewelacja. Bardzo lubię Norel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam tylko serum do biustu/dekoltu i go nie polubiłam bo to smarowidło do ciała. A ja nie lubię smarowideł do ciała. A tamto nawet działało :)

      Usuń
  5. Ale pięknie się prezentują te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że równie pięknie będzie się ich używać :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne opakowania, ciekawe jak się sprawdzą te produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tej akcji nie znam ale muszę teraz na nią zwrócić uwagę tym bardziej, że ich produkty generalnie zbierają dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na recenzje w szczególności serum i tego liftingujacego cudeńka pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam o takiej akcji :) Najbardziej ciekawi mnie krem żurawinowy pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania :) Fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. udanych testów! firma Norel ma naprawdę świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pierwsze próby dają nadzieję na to że się polubimy :)

      Usuń
  13. Tego kremu pod oczy byłam ciekawa ale w końcu zdecydowałam się na serum. A widzisz my prawie rownolatki jesteśmy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi krem pod oczy akurat się kończył, więc ten jest jak znalazł :)
      Co do wieku to ja czasami muszę policzyć ile mam lat, bo jakoś ciągle mi się wydaje że mam mniej niż w rzeczywistości :)

      Usuń
  14. ciekawi mnie też żurawinowy krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas będziesz mogła o nim poczytać co nieco :)

      Usuń
  15. Tego kremu pod oczy byłam ciekawa ale w końcu zdecydowałam się na serum. A widzisz my prawie rownolatki jesteśmy😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kosmetyki wybrałaś :) Z serii z żurawinką mam krem do twarzy, fajny treściwy, ale pozostawiający żelową warstewkę :) Używam go już dobry tydzień i jest całkiem nieźle, moja mama mi go podkrada trochę, gdyż uważa, że przypomina jej jej ulubiony krem z młodości :);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie też jest całkiem nieźle; o serii żurawinowej czytałam już na kilku blogach przy poprzedniej akcji :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)