Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 16 lipca 2017

Mania chomikowania #13


To już trzynasta Mania chomikowania, trzynaste rozliczenie z moimi zapasami - raz większymi, raz mniejszymi. Czy trzynaste znaczy pechowe? Chyba poniekąd tak, myślę że ostatnimi czasy chomiczek się roztył, przestałam mieć nad tym kontrolę. Muszę wziąć się w garść :)
Na małych zdjęciach stan zapasów z kwietnia, czyli sprzed około 3 miesięcy.

CIAŁO
1 - żele pod prysznic i żele peelingujące


Nie ma się co oszukiwać, to było nieuniknione. Zapasy się zwiększyły, ale myślę, że nie jest tak źle. Moim założeniem w tej kategorii jest nie więcej niż 5 opakowań, więc jestem blisko :) Razem mam 1850 ml. Pod prysznicem stoją dwa żele z Avonu.

2 - peelingi


Tu - jak widać jest mniej. Mimo że kupiłam kolejny peeling od Organic Shop to moje zapasy wynoszą jedynie 450 ml. Musiałabym w sumie w końcu zużyć tą Bielendę, ale jakoś zawsze wybieram coś innego :)

3 - balsamy i masła do ciała


Tu widać trochę zmian, ale zapasy się zwiększyły i mam teraz 1300 ml różnych smarowideł. Używam musu z Organic Shop i balsamu koloryzującego Soraya. Ten mus jest piekielnie wydajny! Na dniach zamierzam wypróbować również maskę do body wrappingu z Eveline.

4 - mydła


Wyrzuciłam gdzieś opakowanie z Białego Jelenia, ale ono nadal jest, używam je do mycia pędzli. Za to zużyłam jedną butlę świetnego mydła z Yope i zaczynam kolejne. Razem mam 700 ml mydeł, a to mniej niż ostatnio.

5 - olejki


Tu bez zmian, nadal 55 ml, ale ubyło nieco w środku. Nadal używam tego olejku do maseczek w tabletkach i z glinki.

6 - dezodoranty, antyperspiranty


Mam w tej chwili jeden antyperspirant i pojemności 50 ml, to mniej niż ostatnio. Ale nie jestem za bardzo z niego zadowolona :/ Muszę też kupić sobie Etiaxil.

WŁOSY
7 - szampony


Mam w tej chwili 1330 ml szamponów, a to nieco więcej niż ostatnio. Głównie za sprawą suchych szamponów z Colab za 4,50 zł - nie mogłam nie kupić na zapas w takiej cenie :)

8 - stylizacja i pielęgnacja


Mimo że doszły mi tu nowe dwa kosmetyki, to w ogólnym rozrachunku pojemnościowo jest ich mniej niż ostatnio, 1140 ml. Używam w tej chwili masek z Organic Shop i Il Salone Milano, a jeśli chodzi o kosmetyki do stylizacji to w zasadzie wszystko jest w użyciu.

TWARZ
9 - kremy do twarzy


Jak widać ostatecznie z kosmetyków z paczki Meet Beauty zostawiłam sobie tylko jeden krem do twarzy, dzięki temu ta kategoria jest pod względną kontrolą. Razem mam 215 ml kremów, a to trochę mniej niż ostatnio. Dopiero co skończyłam czarną serię z Holika Holika, teraz zaczynam krem z Gudetamą.

10 - maski, maseczki


Mam w tej chwili 770 ml różnych masek, to nieco więcej niż ostatnio. Za to glinka z CosmoSpa i jedna z masek Nacomi się już kończą, więc w zasadzie nie jest źle.

11 - serum i inne upiększacze


Tu na pierwszy rzut oka widać, że moje zapasy się zmniejszyły :) Mam w tej chwili 100 ml serów, używam w tej chwili tego z Lioele, ale niedługo się skończy i będę mogła zacząć kolejne.

12 - demakijaż


Obu kosmetyków do demakijażu używam, jak widać jest ich mniej niż poprzednio - 550 ml. Jeszcze chwila i będę musiała kupić sobie coś nowego :)

13 - peelingi


Ilościowo bez zmian, pojemnościowo mam teraz trochę więcej, 255 ml. Nadal używam czasem peelingu kwasowego, zastanawiam się też który peeling zacząć - enzymatyczny z Sylveco czy zdzieraka z EcoLab.

14 - oczyszczanie i tonizowanie


Tutaj widać sporo zmian, widać też że ta kategoria mnie nieco pogrążyła :) Mam w tej chwili 1340 ml różnych specyfików, to jest zdecydowanie więcej niż ostatnio. Na swoje usprawiedliwienie mogę napisać, żę żel z Helo Kitty się kończy, podobnie jak tonik z Sylveco. Używam też żelu z luffą z -417.

15 - kremy pod oczy


Jak widać, mam teraz więcej kremów pod oczy niż ostatnio, razem to 45 ml. Używam tego z Krynickiego Spa, nie wiem czy dam radę zużyć go w terminie, a to aż 30 ml a na zużycie jest zaledwie 3 miesiące. Zobaczymy, może będę go używać również do twarzy?

16 - pielęgnacja ust


Tu moje zapasy się zmniejszyły, nieco przez przypadek. Masełko z Nivei zostawione w pracy przez weekend w pełnym słońcu przestało być zdatne do użytku. Mam w tej chwili 33 ml kosmetyków do pielęgnacji ust.

DŁONIE
17 - pielęgnacja dłoni


W pracy używam kremu z Sylveco, a w domu Holika Holika. Razem mam 135 ml kremów, a to trochę mniej niż poprzednio.

STOPY
18 - pielęgnacja stóp


Zużyłam większość "starych" kosmetyków, więc paczka z Meet Beauty z kosmetykami Farmony trafiła w naprawdę dobrym momencie. Mam teraz 488 ml różnych kosmetyków, a to nieco mniej niż ostatnio. W sumie nie mam żadnego peelingu, ale chyba ostatecznie i tak zostanę przy tarce.

KOLORÓWKA
19 - tusze do rzęs


Mam 5 maskar, czyli o jedną więcej niż ostatnio. Używam teraz Lovely i Pierre Rene, ale jeśli nie w lipcu to w sierpniu pewnie zakończą swój żywot :)

20 - podkłady


Mam tylko jeden podkład, 50 ml, czyli mniej niż ostatnio. W międzyczasie zużyłam jeszcze bardzo fajny podkład z Ingrid.

W kwietniu w zapasach miałam 10.512,1 ml różnych kosmetyków i 4 tusze. Jak jest teraz? 10.856 ml kosmetyków i 5 maskar - zapasy się zwiększyły ale tego się spodziewałam :) Prawdę mówiąc to przypuszczałam, że będzie dużo gorzej :)
Czy wywiązałam się z moich poprzednich postanowień? Średnio. Trochę poległam na promocjach, a trochę nazbierało mi się z paczek. Ale ostatecznie staram się wszystko ogarniać i mam nadzieję, że przy kolejnym chomiczym poście będę mogła się Wam pochwalić moimi postępami.

PODSUMOWANIE:
Absolutny zakaz kupowania: żeli pod prysznic, balsamów do ciała, szamponów, kosmetyków do stóp, toników i żeli do mycia twarzy
Raczej wstrzymać się z kupowaniem: odżywek do włosów, kremów i maseczek do twarzy
Chciałabym kupić: Etiaxil
Muszę kupić: ---

A jak Wasze zapasy? Ogarniacie czy przestajecie nad nimi panować?

30 komentarzy:

  1. Ojj sporo się tego uzbierało :) Życzę aby się wszytko ładnie zużyło i by było miejsca na nowe skarby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, miejsce na nowe na pewno się przyda :)

      Usuń
  2. ja jak mam dużo rzeczy i nie używam to rozdaję;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sporo rzeczy rozdaję :) Ale jakieś zapasy sobie zostawiam :)

      Usuń
  3. Trochę przybyło nowych produktów :D Zwłaszcza żeli pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tu wszystko nowe :) Ale weź pod uwagę, że to już 3 miesiące minęły, a żele zużywają się stosunkowo szybko :)

      Usuń
  4. W piątek robiłam przegląd moich zapasów i musiałam dołożyć 2 kartony z kosmetykami, które nie miały swojego konkretnego miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja staram się nie przekraczać terytorium szafki i jednego kosza :)

      Usuń
  5. W ogólnym rozrachunku nie jest tak źle, a wydaje się, jakby przybyło sporo produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też byłam przekonana, że będzie jakaś masakra a tu takie pozytywne zaskoczenie :)

      Usuń
  6. U mnie ostatnio było już całkiem nieźle, trochę porozdawałam i zużyłam, ale znowu się nazbierało. Uroki pracowania w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w drogerii nie pracuję a i tak zawsze coś "niezbędnego" wpada w łapki :)

      Usuń
  7. Dobrze sobie radzisz nie jest źle małe to tylko zapasy, oj ja mam jeszcze przy dużo ;)
    pozdrawiam a już tęskniłam za chomiczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomiczek miał się odchudzać do bikini, a tu niestety... Ale i tak myślałam że będzie gorzej :)

      Usuń
  8. Ja już wolę nie patrzeć na swoje zapasy... Oddam kilka rzeczy znajomej czy przyjaciółce to w "nagrodę" przychodzi dwa razy tyle. Ponoć "dobra powraca" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. e tam nie jest tak źle, w niektórych kategoriach przybyło, ale w wielu też ubyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że nie jest tak źle jak mogło być :) A ubyło, bo minęły już trzy miesiące od poprzedniego chomiczego postu :)

      Usuń
  10. u mnie przybyło zdecydowanie lakierów semilaca a tak poza tym balsamów brązujących i chyba nigdy nie znajdę tego idealnego :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio robiłam porządki w szamponach do włosów - 14sztuk czeka na swoją kolej. Nawet nie wiem kiedy się pojawiły w moich zapasach 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, ja bym tego pewnie w dwa lata nie zużyła :)

      Usuń
  12. Kosmetyki do dłoni i ust mają śliczne opakowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałabym porobić sobie foty moim zapasom. Odechciałoby mi się kupowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ci się tylko wydaje, dla nowości zawsze znajdzie się miejsce ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)