Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 8 listopada 2017

Podwójnie urodzinowe wyniki #3

Są urodziny, było ciastko, były kwiatki, były prezenty (Sisi jeszcze raz dziękuję!). Aż chciałoby się świętować cały rok :) Czytałyście moje odpowiedzi w TAGu z postem konkursowym? Pisałam tam m.in., że nie umiem pisać postów na zapas. Dzisiaj to się na mnie mści! Tu telefon, tu sms, a post się sam nie napisze :) Nie będę zatem niepotrzebnie przedłużać, przechodzę od razu do rzeczy.


W konkursie na blogu wzięło udział zaledwie 20 osób. Nie wiem czy to dlatego, że nie lubicie kreatywnych zadań? A może nagrody nie były zbyt interesujące? A może informacja o konkursie trafiła do zbyt małej liczby osób? Podzielcie się Waszymi przemyśleniami na ten temat :)


Na Instagramie zgłosiło się Was jeszcze mniej, bo tylko cztery osoby, więc szanse na wygraną wynosiły 25%. Chyba mam strasznie słabe zasięgi na Insta :P


Wahałam się z wyborem między kilkoma odpowiedziami, ostatecznie postawiłam na odpowiedź Nadii, która przypomniała mi mój tygodniowy wypad do Paryża w 2006 roku :)


Kochana zgłoś się do mnie na maila monga.raczkuje@gmail.com najpóźniej do poniedziałku i daj znać, który zestaw wybierasz. Jak widać oba są bardzo podobne, ten zestaw którego nie wybierzesz trafi do osoby, która wygrała konkurs na Instagramie.

Wszystkim pozostałym dziękuję bardzo za udział, mam nadzieję że zostaniecie u mnie na dłużej :)

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)