Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 8 listopada 2015

Podwójnie urodzinowe wyniki

Jak obiecałam - tak czynię :) Przyszła pora na podwójnie urodzinowe wyniki.


Udział w konkursie i rozdaniu wzięło w sumie 85 osób, a ja przyznałam łącznie 300 losów. Standardowo nie wszyscy spełnili warunki, które deklarowali, ale nie będę się nad tym rozwodzić bo nie ma sensu. Przejdę od razu do tej przyjemnej części.

Zacznę od tej mniejszej, dodatkowej nagrody konkursowej. Pytanie brzmiało: "Ilu obserwatorów miał mój blog w dniu 01.01.2015r.?". Żadna z Was nie trafiła dokładnie w tą liczbę. Wiele z Was bardzo optymistycznie podawało liczby powyżej stu - dziękuję bardzo ☺. A mój blog miał wtedy niecałe trzy miesiące i tylko 14 obserwatorów.

 

Poniżej nagrody, które znajdzie w swoim pudełku zwyciężczyni:


A najbliżej prawidłowej odpowiedzi była...


Gratuluję!

A teraz czas na kolejną nagrodę, tę główną. Część mogłyście skutecznie podejrzeć już na banerze, a w całości prezentuje się to tak:


W dniu dzisiejszym nastąpiło losowanie szczęśliwego numerka:


A pod numerem 32 kryje się los należący do:


Również gratuluję!

Wszystkim pozostałym dziękuję bardzo za udział, mam nadzieję że zostaniecie u mnie na dłużej :)

Dziewczyny, mam nadzieję że obie będziecie zadowolone ze swoich nagród. Czekam na Wasze dane adresowe z maila podanego w formularzu zgłoszeniowym do piątku, 13 listopada na maila: monga.raczkuje@gmail.com

37 komentarzy:

  1. Gratulacje:) ja nie miałam pojęcia ile to mogło być osób więc nawet nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś strzelać - akurat w tym wypadku to nie boli :) Poza tym do rozdania wcale nie trzeba było zgadywać, wystarczyło się zgłosić :)

      Usuń
  2. Nagrody są cudowne, więc serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nagrody. Gratuluję dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam na moje rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twojego kota i na pewno się zgłoszę! Nadrabiam dzisiaj trochę zaległości blogowe, więc pewnie i do Ciebie zawitam :)

      Usuń
  5. Gratulacje i wszystkiego najlepszego urodzinowo Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Ja założyłam bodajże 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah bo fajny masz blog to stawiały powyżej setki ;D Gratulację dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Rzeczywistość jednak była trochę inna :>

      Usuń
  8. O matko jakie nagrody, już przy uchyleniu wieczka wiedziałam, że będzie fajnie, ale nie wiedziałam, że aż tak! :) Jupiiiiii :D Strasznie się cieszę i chyba nawet sąsiedzi słyszeli ten krzyk radości. :D Już do Ciebie piszę. :)
    A dziewczynom dziękuję ślicznie za gratulacje. :)

    Ps. I z tego co zrozumiałam masz dzisiaj urodziny? Wszystkiego Najlepszego, spełnienia marzeń, ale nie wszystkich żeby jeszcze dużo zostało do marzenia. I dużo, dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne nagrody, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje Wam


    A Tobie zycze spelnienia najskrytszych marzen!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) A tak blisko było ;)

    Życzę Ci spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. ja się zgłosiłam i nie żałuję, bo moja paczka pachnie obłędnie, więc następnym razem niech nikt nie omija rozdań na blogu :-)

      Usuń
    2. Obie dziewczyny się zgłosiły i obie dostały już paczki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)