Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 15 kwietnia 2017

Podwójnie imieninowo u Mongi

Zbliżają się moje imieniny... Co prawda ja ich nie obchodzę, ale może Wy byście chciały? :)


Zdjęcie i tytuł posta jest chyba dość jasny, ale mamy taki okres, że najpierw czas na dygresję :) Jak tam Wasze (przed)świąteczne przygotowania? Co dobrego zrobiłyście do jedzenia? A co pysznego upiekłyście? U mnie w rodzinie dzielimy się obowiązkami; ja jestem ta od wypieków :) Co zrobiłam tym razem? Mazurek fistaszkowy, na który przepis znajdziecie na blogu w tym poście. Wtedy robiłam mini-mazurki, dzisiaj postawiłam na klasykę, czyli duży prostokąt. Oprócz tego zrobiłam sernik z musem malinowym i babkę cytrynową z kakaową nutą :) Mam nadzieję, że wszystko będzie pyszne!

A teraz już do rzeczy. Spodobała mi się idea rozdań podwójnie urodzinowych, więc postanowiłam iść za ciosem skoro zbliżają się moje imieniny. Wiecie kiedy to? Razem ze Świętym Florianem, patronem strażaków, 4 maja :) To właśnie w ten dzień podam wyniki, więc przynajmniej dwie osoby będą mogły świętować ze mną. Podobnie jak w przypadku podwójnie urodzinowych edycji, teraz też przygotowałam dla Was dwie nagrody - główną, która będzie nagrodą w typowym rozdaniu i dodatkową nagrodę niespodziankę, która będzie nagrodą konkursową :) Tym razem pozwolę Wam podejrzeć część nagród, ale to nie wszystko, reszta niech będzie niespodzianką. Napiszę tylko że nagrody są raczej kosmetyczne, wszystkie kosmetyki i produkty są nowe, nieużywane, nieotwierane. O nagrodę główną mogą zawalczyć wszyscy, którzy obserwują bądź zdecydują się obserwować Kosmetyczne raczkowanie.
Nagroda dodatkowa jest również niespodzianką i przeznaczona jest tylko dla aktualnych (405) obserwatorów bloga jeśli oczywiście zdecydują się wziąć udział w konkursie. Warunkiem koniecznym (oprócz obserwacji) jest odpowiedź na pytanie: "Ile wyświetleń w ostatnim miesiącu wg Bloggera miało Kosmetyczne raczkowanie?". Nagrodę otrzyma osoba która trafi lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi. Jeśli takich osób będzie więcej - zadecyduje kolejność zgłoszeń. Konkurs jest prowadzony niezależnie od rozdania - można więc wziąć udział tylko w rozdaniu, tylko w konkursie lub w obu :)
OBOWIĄZKOWO TRZEBA:
1 - być publicznym obserwatorem mojego bloga, podać adres mailowy (dla celów weryfikacji) i prawidłowo wypełnić formularz zgłoszeniowy (1 los)
DODATKOWO MOŻNA:
2 - umieścić na swoim blogu baner z linkiem do rozdania (+ 1 los)
3 - dodać mój blog do blogrolla (+ 1 los)
4 - polubić Kosmetyczne raczkowanie na facebooku (+ 1 los)
5 - udostępnić na facebooku post z informacją o rozdaniu (+ 1 los)
6 - obserwować mnie w Google+ (+ 1 los)
7 - obserwować kosmetyczne_raczkowanie na Instagramie (+ 1 los)
8 - udostępnić na Instagramie post z informacją o rozdaniu i otagować #kosmetyczneraczkowanie i oznaczyć @kosmetyczne_raczkowanie (+ 1 los)
Osoby, które obserwowały publicznie mojego bloga przed ukazaniem się informacji o rozdaniu otrzymają dodatkowo 1 los jeśli zdecydują się na udział w konkursie.

Regulamin:
1. Rozdanie i konkurs trwają do 30.04.2017 r. do 23:59
2. Organizatorem i sponsorem nagród jest autorka bloga Kosmetyczne raczkowanie
3. Warunkiem wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie bloga i prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Dodatkowa aktywność zwiększa szansę na wygraną.
4. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony w drodze losowania, a wyniki opublikowane na blogu w dzień moich imienin - tj. 4 maja. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, która prawidłowo odpowie na pytanie konkursowe lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi. W przypadku kilku takich odpowiedzi może decydować kolejność zgłoszeń.
5. Na podanie danych do wysyłki Zwycięzcy mają 5 dni, w przypadku braku kontaktu w wyznaczonym czasie nastąpi kolejne losowanie.
5. Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie Polski, na koszt organizatora rozdania, za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania danych od Zwycięzcy.

Życzę powodzenia!


 
Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć cudownych, rodzinnych Świąt, chwili oddechu, przyjemności i trochę wody w poniedziałek :)
Monga

15 komentarzy:

  1. Ojojoj czy ja tam widzę znakomite maski Mizona? *.* Z przyjemnością wezmę udział, ale to już po świętach :)
    A Tobie spokojnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie (choć święta już w zasadzie się skończyły). I tak, masz rację, to maski Mizon :)

      Usuń
  2. Już dzisiaj życzę Ci wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam imieniny 4 maja! :D oczywiście biorę udział, a nuż się trafi prezent na tę okazję;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam imieniny w maju, ale 31 :P
    Powodzenia dla biorących udział;)

    OdpowiedzUsuń
  5. poleciało :)
    Też mam imieniny w maju :P W dzień matki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)