Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 9 października 2014

Najtrudniejszy pierwszy krok...

Postanowiłam założyć bloga - jak dziesiątki, setki, tysiące innych osób :)
Dlaczego blog? Dlaczego teraz? Trochę z nudów. Trochę dla zabawy. Trochę dla uporządkowania mojego małego kosmetycznego świata. Nie jestem żadnym kosmetycznym guru i co więcej - pewnie nigdy nie będę :D Ale od jakiegoś czasu używam nieco więcej kosmetyków niż mydło, pasta do zębów i tusz do rzęs; więcej rzeczy kupuję, wielu rzeczy się uczę. A wszystko zaczęło się chyba od Shiny :)
W moich postach pojawiać się będą na pewno opisy subskrybowanych przeze mnie pudełek, recenzje i pewnie wcielę w życie projekt denko - może to mnie w końcu zmobilizuje do opróżniania tego, co zaczyna mi zalegać na półkach:)
A dla kogo ten blog? W zasadzie dla mnie... Chociaż... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)