Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 9 października 2014

Shinybox styczeń 2014

Moją przygodę z Shinybox zaczęłam z początkiem tego roku, trochę się tych pudełek nazbierało :) Najpierw zamawiając pudełka skorzystałam z opcji pakietu, 3 sztuki. Będę opisywać je po kolei, mam nadzieję że uda mi się uporać ze wszystkim do najnowszej, październikowej tajemniczej niespodzianki.
Pierwsze zdjęcia nie będą rewelacyjne. W zasadzie to będą kiepskie, bo robiłam je tylko po to, żeby wrzucić na stronę i zdobywać Shinystars. Tak więc są robione najczęściej telefonem, często z kiepskim oświetleniem - ale dokumentacja jest:)

SHINYBOX STYCZEŃ 2014
To było moje pierwsze pudełko, spodobało mi się, ale też nie bardzo miałam z czym je porównywać :)


Zawartość pudełka:
DELAWELL Oliwka do paznokci - Zmysłowa Oliwka Do Skórek i Paznokci zawiera zestaw pięciu naturalnych olejów wzmacniających strukturę skóry i paznokci. Jest pomocna podczas wykonywania zabiegu manicure przy bardzo wrażliwych, suchych i pękających skórkach okalających paznokieć. Wpływa kojąco i łagodząco na występujące podrażnienia. Olejek możemy stosować do kąpieli olejowych, ciepłych kompresów, masażu wałów paznokciowych i dłoni. Przy regularnym stosowaniu dochodzi do widocznego wzmocnienia struktur paznokci i skórek wokół paznokci.
Średnia cena: 29 zł / 15ml - dostaliśmy produkt pełnowymiarowy
W pudełkach można było też znaleźć Złotą Oliwkę Do Skórek i Paznokci.
Ja takich produktów akurat nie używam, ale oddałam koleżance, która była z prezentu bardzo zadowolona:)


DERMIKA Baza pod makijaż 'Olśnienie' LIMITED EDITION - 'Olśnienie' LIMITED EDITION to baza pod makijaż wygładzająca skórę z subtelnym efektem rozświetlającym. Baza przeznaczona jest do każdego typu cery. Już niewielka ilość bazy sprawia, że skóra staje się aksamitnie gładka i świeża, wygląda na wypoczętą i zrelaksowaną. Baza ułatwia wykonanie makijażu, sprawia, że nabiera on wyjątkowego charakteru a jego trwałość jest przedłużona. To idealny kosmetyk 'przed wyjściem' dający natychmiastowy efekt olśniewająco pięknej cery.
Średnia cena: 17 zł / 10ml - dostaliśmy miniaturkę
Bazę już zużyłam, byłam z niej zadowolona. Była lekka, dodatkowo lekko nawilżała, co w moim przypadku jest bardzo ważne.


EVREE Wygładzający peeling do stóp - Peeling skutecznie usuwa martwe komórki naskórka oraz zapobiega tworzeniu się stwardnień i zrogowaceń bez zbędnego wysuszania skóry. Zwiększa zdolność skóry do przyjmowania składników odżywczych oraz wspomaga odnowę i regenerację skóry. Zawiera: drobinki pumeksu, urea, lanolinę, wosk pszczeli oraz lawendowy olejek eteryczny.
Średnia cena: 10 zł / 75ml - dostaliśmy produkt pełnowymiarowy
Peeling całkiem fajny, przyjemnie pachniał, dość dobrze złuszczał naskórek, a do tego jest w bardzo przystępnej cenie.

BIOLIQ
Krem nawilżający pod oczy -
Nawilża i regeneruje delikatną skórę wokół oczu. Zmniejsza opuchliznę i cienie. Pielęgnuje i intensywnie nawilża delikatną skórę wokół oczu. Zawarty w kremie wyciąg z orchidei purpurowej (Orchis mascula) działa kojąco i łagodząco. Krem wspomaga regenerację naskórka oraz skutecznie zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Dodatkowo chroni skórę przed niekorzystnym wpływem wolnych rodników, opóźniając powstawanie pierwszych zmarszczek.
Średnia cena: 15 zł / 15ml - dostaliśmy produkt pełnowymiarowy
W innych pudełkach można było też znaleźć krem nawilżająco-matujący do cery mieszanej lub krem nawilżająco-regenerujący do cery suchej.
Nie miałam akurat na stanie żadnego kremu pod oczy, więc ten mi się przydał. Używam go nadal, bo z systematycznością u mnie kiepsko i czasami po prostu zapominam go nałożyć :>

PAESE 'LINEA' Automatyczny eyeliner - Metaliczna kredka do oczu o miękkiej, kremowej konsystencji. Przedłużona trwałość kredki pozwala na utrzymanie idealnego makijażu oka do 12h. Silikonowa baza sprawia, że produkt jest miękki i łatwy w aplikacji. Kredka dostępna jest w 5 kolorach o intensywnym metalicznym blasku: Black Glam, Brown Glam, Olive Glam, Blue Glam i Plum Glam. Kredka nie zawiera konserwantów.
Średnia cena: 23 zł / szt. - dostaliśmy produkt pełnowymiarowy
W moim pudełku znalazł się kolor oliwkowy, kredka została przeze mnie użyta może ze trzy razy. Nawet nie wiem dlaczego, kolor w zasadzie nie jest zły, ale ja "makijażowo" ciągle jestem gdzieś w lesie:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)