Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 14 października 2014

Shinybox sierpień 2014

Kolejne wakacyjne pudełko, a w nim? Całkiem miłe niespodzianki :)

BANDI Krem intensywnie nawilżający
-
Profesjonalny krem nawilżający głębokie warstwy skóry. Zawarty w preparacie niskocząsteczkowy kwas hialuronowy hamuję niekontrolowaną utratę wody z komórek i zapobiega wysuszeniu skóry. Już po kliku dniach stosowania znika uczucie ściągnięcia i szorstkości a skóra staje się gładka i elastyczna. Utrzymanie odpowiedniego nawilżenia komórek zapobiega przedwczesnemu powstawaniu zmarszczek. Dzięki lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Doskonały pod makijaż.
Średnia cena: 48 zł / 50ml - w pudełku znalazła się miniatura o pojemności 30 ml
Mój sierpniowy shinyboxowy ulubieniec :) Lekki, łatwo i szybko się wchłania, ma przyjemny, delikatnie cytrusowy zapach. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest też aplikacja za pomocą pompki. Do tej pory nie znałam tej marki, ale coś mi mówi że się polubimy :)

YASUMI Emerald Cooling Mist - Odświeżająca mgiełka jest idealnym rozwiązaniem w przypadku uczucia ciężkich i zmęczonych nóg. Cryo- complex z zawartością mentolu wykazuje natychmiastowe działanie odświeżające oraz daje poczucie świeżości i lekkości nóg. Efekt chłodzący spotęgowany jest charakterystycznym, świeżym zapachem mentolu. Kamfora zawarta w preparacie stymuluje mikrokrążenie krwi, dzięki czemu zwiększa usuwanie toksyn i nadmiaru wody, ma działanie drenujące. Ekstrakt z Alg Laminaria rewitalizuje oraz stymuluje skórę dzięki zawartości mikroelementów oraz składników mineralnych. Regularne stosowanie YASUMI Emerald Cooling Mist likwiduje dyskomfort przemęczenia, dając uczucie lekkości i odświeżenia nóg.
Średnia cena: 39 zł / 200ml - miniatura w pudełku miała pojemność 50ml
Buteleczka z atomizerem z całą pewnością ułatwia aplikację mgiełki. Zapach jest świeży i mocno mentolowy, ale nie duszący. Ja nie zauważyłam żadnych efektów po jej stosowaniu, więc po zużyciu około 1/4 oddałam ją siostrze.

GLAZEL Konturówka do brwi - Nowość marki Glazel Visage! Kredka do brwi ze szczoteczką idealnie i szybko wystylizuje brwi, a dołączona szczoteczka perfekcyjnie je rozczesze, dzięki czemu w kilka sekund nabiorą pożądanego kształtu. Kredka bardzo długo utrzymuje się i nie spływa, dzięki czemu jest niezwykle trwała, wydajna i wystarcza na bardzo długo. Produkt charakteryzuje się naturalną kolorystyką, ponad to dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych, co pozwala na dobór odpowiedniego odcienia. Kosmetyk zawiera naturalne woski i oleje oraz witaminę E, dzięki czemu posiada również właściwości pielęgnacyjne.
Średnia cena: 30 zł / szt. - dostaliśmy produkt pełnowymiarowy
Wcześniej nie stosowałam nigdy kredek do brwi, więc bardzo się ucieszyłam. Później zobaczyłam kolor kredki (brązowy) i pomyślałam: "Wrrr, dlaczego nie czarna?". Ale okazało się że kolor jest idealny, kredka ładnie podkreśla moje brwi, które dzięki załączonej szczoteczce zawsze są wyczesane :)

THE BODY SHOP Masło do ciała Wild Argan Oil - Nawilżające masło wzbogacone olejem Arganowym z Maroka to luksusowy rytuał piękna dla Twojego ciała. Zapewnia 24 godzinne nawilżenie, sprawia, że skóra staje się miękka i gładka. Olej arganowy, dzięki zawartości kwasów tłuszczowych nawilża, regeneruje i chroni skórę. 
Średnia cena: 17zł / 50ml - taką pojemność dostaliśmy, choć pełnowymiarowy produkt jest chyba większy:)
W niektórych boxach zamiast tego masła można było znaleźć olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia Joanny.
Masło się średnio rozprowadza, ma zapach który z czymś mi się kojarzy, ale nie wiem z czym:) Ważne że pachnie fajnie, choć trochę zbyt mocno. Wszelkiego rodzaju balsamy, masła itp. produkty schodzą u mnie dość wolno, bo z lenistwa nie chce mi się po prysznicu bawić w smarowanie różnego rodzaju mazidłami, ale to masełko na szczęście nie jest duże, więc pewnie niedługo się z nim uporam.

DERMIKA Serum - koncentrat piękna - Specjalistyczny koncentrat piękna, to wyjątkowe serum stymulujące odnowę skóry i chroniące ją przed starzeniem. Wykorzystana w formule technologia potrójnej redukcji zmarszczek w kilku mechanizmach działa na ich zmniejszenie: zapobiega powstawaniu zmarszczek mimicznych dzięki aktywnemu peptydowi blokującemu skurcze mięśni (pro-relax complex), poprawia bilans wodnego w skórze poprze z stymulację produkcji kwasu hialuronowego w naskórku i skórze właściwej (kompleks odbudowy fizjologicznego kwasu hialuronowego) oraz wzmacnia stelaż z włókiem podporowych (kompleks odbudowy kolagenu). W efekcie otrzymano rewelacyjny produkt, który spłyca zmarszczki i zmniejsza ich widoczność, wygładza naskórek, i poprawia napięcie skóry, a zawarte w nim komórki macierzyste z Motylego Kwiatu działania przeciwzapalnie, aby spowalniać starzenie powodowane przez ukryte mikrostany zapalne.
Średnia cena: 70 zł / 30ml - w pudełku znalazła się próbka o pojemności 5ml
Serum na razie czeka na swoją kolej, mam na razie inne specyfiki do zużycia, ale na pewno je wypróbuję. Choć przy takiej pojemności ciężko będzie powiedzieć coś więcej na temat efektów stosowania serum.

Dodatkowo w pudełku znalazłam 3 próbki, które wylądowały na razie w pudełku i czekają na jakiś mój wyjazd:
- Olejek oliwkowy Barwy Harmonii GREEN OLIVE
- Olejek różany Barwy Harmonii ROSE
- Barwa Siarkowa - Krem siarkowy długotrwale nawilżający

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)