Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 29 października 2014

Shiny-mixy - odsłona druga

Shiny znowu kusiło promocją na kosmetyczne mixy za 19,00 zł, więc zamówiłam kolejne 2 :> Ale obiecuję sobie, że przy kolejnej promocji już się nie dam skusić, chociaż z zawartości jestem zadowolona :) Po prostu nie wiem kiedy zużyję to wszystko co mi się nazbierało, dlatego też będę ćwiczyć swoją silną wolę i asertywność :D

Co tym razem znalazłam w pudełkach?

2x OLEJEK DO TWARZY I CIAŁA JOANNA
Parafrazując Sienkiewicza: "Olejów ci u nas dostatek ale i te przyjmuję..." :) Szkoda, że chociaż nie są to różne rodzaje, bo Joanna ma w swojej ofercie trzy: makadamia, migdałowy i arganowy. Ale w pudełeczku Shiny był dostępny tylko ten jeden. Trzeba będzie pomyśleć o różnych zastosowaniach do niego :)

1x MGIEŁKA DO NÓG YASUMI
To akurat dla mnie produkt nietrafiony, ale mam na niego chętną, więc nie ma problemu :)

1x AMPUŁKA PIELĘGNACYJNA YASUMI
Tym razem dostałam ampułkę z witaminą C, która ma za zadanie rozświetlać, redukować rumień i wygładzać. Z poprzedniej ampułki byłam bardzo zadowolona, tę też zużyję z wielką chęcią :)

2x SERUM "KONCENTRAT PIĘKNA" DERMIKA
Moje poprzednie serum z regularnego boxa ciągle czeka na zużycie i w sumie fajnie. Teraz mając trzy próbki mam 15ml produktu, więc będę mogła powiedzieć coś więcej o jego działaniu. Co prawda nie mam jeszcze 40, ale stwierdziłam że mogę się od biedy łapać na określenie "około 40" :)

1x CIEŃ DO POWIEK W KREDCE ETRE BELLE
Dostałam tym razem kolor granatowy, więc może być :) Muszę tylko trochę pokombinować z bazą pod makijaż, bo poprzednia kredka po kilku godzinach zbierała mi się w załamaniu powiek, a szkoda bo obie mi się podobają.

1x KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY BANDI
Yes, yes, yes! Baaaardzo chciałam znaleźć ten krem w moim pudełku, szkoda że nie mam dwóch:) Obecny powoli mi się kończy, a polubiliśmy się niesamowicie.

1x KREDKA DO BRWI GLAZEL
Kolejna czarna - czyli mam już dwie czarne i dwie brązowe :) Zużyję z pewnością, tylko trochę to zajmie. Ale kredka jest dość miękka, więc prędzej czy później trzeba ją będzie wymienić na kolejną :)

1x PŁATKI - KOMPRES 4D DERMO PHARMA
Nie miałam, nie próbowałam, podobają mi się:) W opakowaniu jet 6 płatków, więc przy założeniu że użyję ich tylko na oczy to wystarczą mi na trzy razy.

A teraz powoli chyba czas szykować się do pierwszych podpowiedzi na temat pudełka listopadowego... Apetyt rośnie w miarę jedzenia, a ostatnie boxy były naprawdę dobre, więc mam nadzieję że i tym razem się nie zawiodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)