Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 14 kwietnia 2015

EVELINE - skoncentrowane serum do rzęs 8w1 Total Action

Kolejnym produktem znalezionym w paczce od Eveline było skoncentrowane serum do rzęs. Byłam go naprawdę bardzo ciekawa. Korcą mnie te wszystkie cuda po których na oczach pojawiają się firanki rzęs, ale jakoś ciągle mi trochę szkoda kasy - wiecznie są jakieś inne, ważniejsze wydatki, zwłaszcza że moje rzęsy nie są aż takie złe. Czy odżywka z Eveline może zastąpić te droższe?


Innnowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz. Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs. Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs.
LUXURY OF YOUTH to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. Wnika w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy.
D-PANTHENOL wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.
Zastosuj Skoncentrowane serum 8 w 1, gdy Twoje rzęsy są: 1. Osłabione; 2. Łamliwe; 3. Bez połysku; 4. Krótkie; 5. Cienkie; 6. Wyblakłe; 7. Wypadające; 8. Wolno rosnące


Za 10 ml produktu zapłacimy 16,99 zł. Produktu Eveline są łatwo dostępne, możemy je kupić w większych i mniejszych drogeriach stacjonarnych i internetowych oraz na stronie producenta.

Serum znajduje się w prostym, białym opakowaniu, w jakim kupujemy tusze do rzęs. Szczoteczka jest silikonowa, giętka, aplikacja nie sprawia problemów. Na końcu szczoteczka nieco się zwęża, dzięki czemu bez problemu dotrzemy również do tych krótszych rzęs w kącikach. Początkowo serum opakowane jest w kartonik, na którym znajdują się wszelkie niezbędne informacje.




Serum używamy dokładnie tak jak tuszu do rzęs i taką też ma konsystencję. Ma biały kolor, jednak po kilku chwilach na rzęsach ciemnieje (wtapia się w rzęsy?). Serum nie ma zapachu, zresztą również producent wspomina, że preparat nie zawiera substancji zapachowych i może być używany również przez osoby noszące szkła kontaktowe i mające wrażliwe oczy.


Serum używałam przez około miesiąc (w zasadzie to nadal go używam) zgodnie z zaleceniami producenta, tj. rano przed makijażem w charakterze bazy pod tusz i wieczorem w charakterze serum odbudowującego. Używa się go naprawdę bezproblemowo, ma odpowiednio gęstą konsystencję. Nie skleja rzęs, a wręcz precyzyjnie je rozdziela, co jest bardzo ważne zwłaszcza przy tym porannym używaniu. Czy się spisuje w tej roli? Myślę że tak. Delikatnie oblepia rzęsy, dzięki czemu stają się one lekko wydłużone i pogrubione, choć nie jest to efekt wow. Mogłyście to już zobaczyć w poście z recenzją tuszu do rzęs, ale wklejam jeszcze raz - na jednym oku jest tylko tusz, a na drugim serum i tusz.



Jeśli chodzi o drugą część i stosowanie serum na noc, to zgodnie z obietnicami producenta powinno to skutkować zregenerowaniem, odżywieniem, zagęszczeniem rzęs. Powinny one stać się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mnie podatne na wypadanie. A co robi rzeczywiście? Wydawało mi się, że rzeczywiście moje rzęsy stały się gęstsze, ale jak zrobiłam zdjęcia to nie widziałam różnicy przed i po. Być może to była kwestia moich (nie)umiejętności fotograficznych, a może po prostu zwiększona gęstość to tylko moje pobożne życzenie:) Nie zauważyłam wydłużenia rzęs, chyba że chodzi o to "sztuczne" doraźne wydłużenie. Jeśli chodzi o wypadanie rzęs to też nie zauważyłam różnicy, ale z tym akurat nie miałam problemu, raz na kilka dni pojawia mi się na waciku jakaś rzęsa. Tak było w czasie używania serum, ale tak też było wcześniej. 

Czy warto kupić to serum? Chyba musicie odpowiedzieć sobie same na to pytanie. Cena nie jest wygórowana, ale jeśli chodzi o efekty to u mnie sprawdza się połowicznie.

Przy okazji zapraszam Was jeszcze raz do recenzji tuszu do rzęs od Eveline, który dzisiaj zaktualizowałam. Okazuje się, że efekty, które Wam prezentowałam wcześniej to nie wszystko :)

Używałyście tego serum? Działało? A może byłyście zadowolone z innej niedrogiej odżywki do rzęs?

36 komentarzy:

  1. Nie mogę go spotkać w drogeriach, a czytałam o nim tak dużo dobrego, że muszę go mieć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno widziałam je w Hebe i Rossmannie.

      Usuń
    2. ja używam go kilka dni ,jestem zadowolona kupiłam w rossmannie super zwłaszcza jako baza pod tusz ,efekt sztucznych rzęs.polecam bardzo!!!

      Usuń
  2. Nie używałam ale przydałoby się małe odżywienie moim rzęskom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica jest, ale nie jakaś fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zielone i lubię stosować pod tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem różnica zadowalająca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to duża różnica, ale rzeczywiście widoczna :)

      Usuń
  6. Fajne :) Od dawna się zastanawiam nad zakupem takiego serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardziej sprawdziło się jako baza pod tusz.

      Usuń
  7. Nie używałam, ale ciekawa jestem jak u mnie by się ten produkt sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje dużo, więc zawsze możesz spróbować :)

      Usuń
  8. Coś tam widać, ale bez szału. Natomiast moja szwagierka używa go tylko jako bazy, ponieważ twierdzi, że poprawia efekt tuuszu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież na zdjęciu właśnie jest zaprezentowany efekt serum jako bazy.

      Usuń
  9. Ja używam obecnie serum z L'biotica i w miarę jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ono jest z tych "tuszowych" czy "eyelinerowych"? :)

      Usuń
  10. Widać różnicę na zdjęciach, rzęsy wyglądają na dużo dłuższe i grubsze :) Nie używałam jej, ale inne z Eveline tak i polecam...to arganowe jest b.dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję że moje rzęsy się choć trochę nie wydłużyły :>

      Usuń
  11. Jakiś czas temu dostałam w prezencie Revitalash . Produkt rewelacyjny jednak cena zabija :) Koleżanka znalazła podobne serum, które robi szał w Niemczech i UK , no i jest znacznie tańsze. Postanowiłyśmy zamówić bezpośrednio ze strony producenta ponieważ oferuje 90 dniowy zwrot kasy i muszę powiedzieć że na razie daje radę:) Jak chcecie sobie poczytać o nim więcej to TU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam z powodzeniem Long4Lashes, które cenę ma bardzo przystępną :)

      Usuń
  12. stosuję od wczoraj, jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę za jakiś czas sprawdzić czy jesteś zadowolona :)

      Usuń
  13. Właśnie kupiłam to serum.Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako baza super sprawa! Używam od kilku dni wiec poczekamy na dalsze efekty! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziła się tylko jako baza, ale za taką cenę warto spróbować :)

      Usuń
  15. Dopiero zaczelam go stosowac ale jaka baza na prawde jest rewelacyjny!!!!za 12,99 prosze panstwa warto!Revitalash no nie ma sobie rownych rzesy po tygodniu juz rosna o to czuc bo swedza ze tak powiem no ale cena okropna,zwyczajnie mnie na to nie stac a mialam bo dostalam w prezencie:-)ale te serum 8w1 jak najbardziej TAK

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej odżywki z Eveline nie stosowałam, jedynie z Revitalash, ale efekty mnie nie powaliły na kolana. Za to koleżanka namówiła mnie na odżywkę do rzęs z Revitacell (tu http://www.revitacell.pl/ ją kupowałam), bo ponoć daje rewelacyjne efekty. Ja stosuję ją już kilka tygodni i mogę z całą pewnością stwierdzić, że rzęsy się pogrubiły i przyciemniły. A czy wydłużyły? Może tak, ale raczej minimalnie. Tylko ja mam też krótkie i cienkie rzęsy, więc efektu jak z reklam kosmetyków nie będzie. Generalnie jest zadowolona i pomimo ceny jeszcze ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Если использую как базу, то ресницы после покрытия тушью становятся корявые и торчат в разные стороны, неужели это только у меня

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)