Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 10 maja 2015

Akcja Celebruj Chwile (Wiosna) - wiosenny spacer

W kwietniu ukazał się na moim blogu pierwszy post w ramach akcji Celebruj Chwile organizowanej przez Arcy Joko. Sama idea akcji bardzo mi się spodobała, komentarze do postów z akcją są źródłem niekończących się pomysłów i inspiracji - w tym przypadku wielkanocno-wiosennych. Można też dzięki temu trafić na nieznane nam wcześniej, a bardzo ciekawe blogi. Jeśli chcecie więcej się dowiedzieć na temat aktualnej akcji to kliknijcie w poniższy wiosenny banerek:

http://arcy-beauty.blogspot.com/2015/03/akcja-celebruj-chwile-nowy-sezon-wiosna.html

W zasadzie w to w ramach akcji Celebruj Chwile planowałam dodać tylko ten post ze świątecznymi wypiekami, ale robiąc porządki na telefonie zmieniłam zdanie :) Jak tylko zaczęło się robić ciepło, zaczęłyśmy sobie organizować z moją siostrzenicą spacery pod hasłem "Poszukiwanie wiosny". Młoda zabierała mi wtedy telefon i robiła tej "wiośnie" zdjęcia, które chyba całkiem nieźle wpisują się w temat akcji :) Zapraszam zatem na mały miszmasz i przegląd zdjęć z kilku spacerów, gdzieniegdzie przepleciony moim komentarzem.

Na początek zdjęcie roślinki, która dla mnie zawsze była i pewnie zawsze będzie pierwszą oznaką wiosny i świąt wielkanocnych :) Na dodatek byłam w ciężkim szoku, bo moja pięcioletnia siostrzenica wiedziała że to forsycja, a nie po prostu złoty deszcz :)


Kolejne były pierwsze pączki i to nie takie do jedzenia:) Wybaczcie, ale mój telefon (zwłaszcza w rękach pięciolatki) nie złapał ostrości tak jak trzeba.


A teraz czas na...
- Ciociu, a ja wiem jak inaczej nazywa się mlecz! Pani w przedszkolu nam powiedziała!
- No to jak się nazywa?
- Ksiądzek lekarski!
Potrzebowałam chwili, żeby zrozumieć, że Młodej pomylił się mnich z księdzem, więc zamiast mniszka zrobiła zdjęcie ksiądzka :)


A tu taki mały kolaż:


Młoda jest dzieckiem, które najchętniej zaopiekowałoby się wszystkimi zwierzakami na świecie. Dlatego też zupełnie nie zdziwiło mnie jej pytanie w pewien raczej chłodny dzień: "Ciociu, zrobimy tej biedronce domek z liści żeby nie było jej zimno?"


Łączka pełna kwiatków :) Młoda twierdzi, że te fioletowe są pod ochroną, a ja szczerze mówiąc nawet nie wiem co to za roślinka i czy Młoda ma rację czy coś ściemnia :P


To zdjęcie przedstawia "niewiemcoto" i nie mam pojęcia kiedy zostało zrobione. Myślałam najpierw, że to konwalie, ale nie po pierwsze nie przypominam sobie, żebyśmy gdzieś trafiły na konwalie, a po drugie listki są zupełnie inne :)


Kolejne zdjęcia zrobione są przy naszym miejskim deptaku. Widząc jak niektórzy potrafią niszczyć "niczyją" własność, czasem się dziwię, że te żonkile i tulipany nadal sobie rosną :)



Paskudny pogodowo (deszczowy) choć nadal ciepły dzień też może być okazją do poszukiwania wiosny :)


A teraz już całkiem moja wiosna... Zapach, który potrafi przyprawić o ból głowy, ale jest jednym z najcudowniejszych dla mnie wiosennych zapachów: bez. Lubię mieć go w domu - wygląda pięknie i sprawia, że od razu po przekroczeniu progu mieszkania czuję wiosnę.


Od kiedy słoneczko zaczęło nas trochę rozpieszczać bardzo lubię sobie usiąść na balkonie z kubkiem kawy i książką. I się relaksować. I wąchać wiosnę :) Przeminęło z wiatrem widziałam już wielokrotnie, uwielbiam ten film, ale nie czytałam jeszcze książki, więc to ona mi ostatnio uprzyjemnia wolne chwile.


I taka właśnie jest w moich oczach wiosna - kolorowa, pachnąca, wesoła - nawet w te deszczowe dni☺ Zdecydowanie to wiosna i lato są moimi ulubionymi porami roku - jestem ciepłolubna.


A Wy lubicie wiosnę i wiosenne spacery? I czy znacie akcję Celebruj Chwile?

26 komentarzy:

  1. Znam akcję i biorę udział i przydałoby mi się coś napisać :O Uwielbiam wiosnę, jedyne co mi w niej przeszkadza to robale, które się pojawiają ;-; A bzy przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, robal potrafią nieco uprzykrzyć wiosnę. Ale i tak jest pięknie, nawet z robalami :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wiosenne spacery. Dobrze jest popatrzeć na twoje słoneczne zdjęcia, gdy za oknem deszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście dzisiaj jeszcze słonecznie, ale już czuć zmianę pogody - jest bardzo nieprzyjemny wiatr...

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Dla mnie wiosna jest najpiękniejszą porą roku, lubię i to światło i zapachy i dźwięki. Zawsze na nią czekam a kiedy nadejdzie ładuje swoje baterie na 1000%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym okresie kiedy słońca jest więcej chyba większość z nas jest pogodniejsza i bardziej pozytywnie nastawiona do świata :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! A "ksiądzek" przebił wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda czasem naprawdę potrafi "zastrzelić" tekstem :)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia :) Mi ostatnio dwa razy śniły się już mlecze co podobno zwiastuje miłość a nawet małżeństwo hehe już się boję :) Świetne skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych mleczach nie słyszałam - dobrze wiedzieć :) A skarpetki są jednymi z moich ulubionych :)

      Usuń
  6. Genialna akcja! Zdjęcia rewelacyjne i ten ksiądzek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie akcje u Joko są fantastyczne :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Jak ja lubię takie zdj :)) u mnie na blogu też zrobiło się wiosennie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę sprawdzić, też lubię wiosenne zdjęcia :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia, kiedyś nie lubiłam spacerów, ale od kiedy mam dziecko i cieszę się urlopem macierzyńskim, w słoneczne dni jesteśmy codziennie na spacerze, a nawet o dwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię spacerować, nie tylko z moją siostrzenicą :) Zwłaszcza jak pogoda jest taka piękna :)

      Usuń
  9. Też uwielbiam bzy! Tylko u mnie w okolicy nigdzie ich nie ma, więc pocieszam się konwaliami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za to nie ma konwalii (też je lubię), za to bzu pełno :D

      Usuń
    2. a u mnie nie ma ani bzu ani konwalii :(

      Usuń
    3. Ale pewnie są inne kolorowe pachnące cuda :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)