Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 10 października 2016

Podwójnie urodzinowo u Mongi #2

To już dwa lata! Wczoraj stuknęło, ale przez cały dzień byłam zajęta i mimo że bardzo chciałam to zabrakło mi siły, czasu i weny na opublikowanie tego posta (ale baner zrobiłam, więc data się nie będzie zgadzać ☺). Przez te dwa lata miałam lepsze i gorsze blogowe chwile, miałam dni przestoju i braku weny, głównie spowodowane przez nadmiar pracy i zawirowania w realu, ale jakoś tak ciągle wracałam i wracałam, podoba mi się tu, w tym blogowym światku. Nie będę oryginalna, bo napiszę to co większość z Was pisze w takich postach: bez Was nie byłoby tego miejsca, za co serdecznie Wam dziękuję :* Za każdy komentarz i miłe słowo, za konstruktywną krytykę również, za to że zaglądacie do mnie i dzielicie się swoimi przemyśleniami na temat moich wypocin :) Czasem mam wrażenie, że z niektórymi z Was znam się już całkiem dobrze, mimo że nigdy się nie spotkałyśmy.

Dlaczego podwójnie urodzinowo? Tak samo jak w ubiegłym roku: bo oprócz wczorajszych drugich urodzin bloga zbliża się również dzień moich własnych prywatnych urodzin. To właśnie w ten dzień (8 listopada) podam wyniki, więc przynajmniej dwie osoby będą mogły świętować ze mną.
Podobnie jak w zeszłym roku przygotowałam dla Was dwie nagrody - główną, która będzie nagrodą w typowym rozdaniu i dodatkową nagrodę niespodziankę, która będzie nagrodą konkursową :) Tym razem nie zdradzę nagród, będą niespodzianką do samego końca. Napiszę tylko że nagrody są raczej kosmetyczne, wszystkie kosmetyki i produkty są nowe, nieużywane, nieotwierane. O nagrodę główną mogą zawalczyć wszyscy, którzy obserwują bądź zdecydują się obserwować Kosmetyczne raczkowanie (z pominięciem tych, którzy kiedyś obserwowali, a później przestali).

Nagroda dodatkowa jest również niespodzianką i przeznaczona jest tylko dla aktualnych (388) obserwatorów bloga jeśli oczywiście zdecydują się wziąć udział w konkursie. Warunkiem koniecznym (oprócz obserwacji) jest odpowiedź na pytanie: "Ile wyświetleń (od początku istnienia bloga) miał post o złuszczającej masce do stóp w dniu 10.10.2016 r.?". Nagrodę otrzyma osoba która trafi lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi. Jeśli takich osób będzie więcej - zadecyduje kolejność zgłoszeń. Konkurs jest prowadzony niezależnie od rozdania - można więc wziąć udział tylko w rozdaniu, tylko w konkursie lub w obu :) W ramach podpowiedzi dodam, że chodzi o najchętniej czytany post na moim blogu (w sumie to nawet nie wiem dlaczego), w samym tylko 2015 roku miał on 9152 wyświetlenia.

OBOWIĄZKOWO TRZEBA:
1 - być publicznym obserwatorem mojego bloga, podać adres mailowy (dla celów weryfikacji) i prawidłowo wypełnić formularz zgłoszeniowy (1 los)
DODATKOWO MOŻNA:
2 - umieścić na swoim blogu baner z linkiem do rozdania (+ 1 los)
3 - dodać mój blog do blogrolla (+ 1 los)
4 - polubić Kosmetyczne raczkowanie na facebooku (+ 1 los)
5 - udostępnić na facebooku post z informacją o rozdaniu (+ 1 los)
6 - obserwować mnie w Google+ (+ 1 los)
7 - obserwować kosmetyczne_raczkowanie na Instagramie (+ 1 los)
8 - udostępnić na Instagramie post z informacją o rozdaniu i otagować #kosmetyczneraczkowanie i oznaczyć @kosmetyczne_raczkowanie (+ 1 los)
Osoby, które obserwowały publicznie mojego bloga przed ukazaniem się informacji o rozdaniu otrzymają dodatkowo 1 los jeśli zdecydują się na udział w konkursie.

Regulamin:
1. Rozdanie i konkurs trwają do 31.10.2016 r. do 23:59
2. Organizatorem i sponsorem nagród jest autorka bloga Kosmetyczne raczkowanie
3. Warunkiem wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie bloga i prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Dodatkowa aktywność zwiększa szansę na wygraną.
4. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony w drodze losowania, a wyniki opublikowane na blogu w dzień moich urodzin - tj. 8 listopada. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, która prawidłowo odpowie na pytanie konkursowe lub będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi. W przypadku kilku takich odpowiedzi może decydować kolejność zgłoszeń.
5. Na podanie danych do wysyłki Zwycięzcy mają 5 dni, w przypadku braku kontaktu w wyznaczonym czasie nastąpi kolejne losowanie.
5. Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie Polski, na koszt organizatora rozdania, za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przeciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania danych od Zwycięzcy.

Życzę powodzenia!

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)