Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 28 marca 2015

BIOLUXE - krem do stóp

Jakiś czas temu skuszona promocją złożyłam zamówienie w sklepie Skarby Syberii. Do każdych wydanych 30 zł sklep dorzucał prezent. I o takim właśnie prezencie dzisiaj napiszę :)



Od producenta:
Krem o łatwo wchłanialnej konsystencji, przyjemnym zapachu, dzięki naturalnym składnikom skutecznie dezodoruje i odświeża skórę stóp, dając uczucie długotrwałego komfortu. Zmiękcza i wygładza naskórek, niweluje nieprzyjemny zapach, przynosi ulgę zmęczonym stopom zapewniając im uczucie lekkości. Krem Bioluxe z organicznym ekstraktem z cytryny i mięty jest wspaniałym środkiem do codziennej pielęgnacji skóry stóp.


Skład:



Ile / Za ile / Gdzie:
Krem ma pojemność 40 ml i zapłacimy za niego około 5 zł. Dostępny jest w internetowych i stacjonarnych sklepach z naturalnymi kosmetykami, ja swój mam ze sklepu Skarby Syberii.

Opakowanie:
Krem zamknięty jest w miękkiej, plastikowej tubce z odkręcaną nakrętką. Otwór przez który dozujemy kosmetyk jest odpowiedniej wielkości. Nie ma problemu z wydobyciem kremu do końca, zresztą tubka jest na tyle miękka, że bez problemu można ją rozciąć. Z tego co pamiętam (ale mogę się mylić) to krem dodatkowo był zabezpieczony sreberkiem naklejonym na otwór dozujący. Minusem dla mnie jest brak jakichkolwiek informacji po polsku na opakowaniu. Z reguły na rosyjskich kosmetykach napotykałam naklejkę z kilkoma podstawowymi informacjami, a tu nie było nic. Jako że rosyjskiego nie znam to nawet nie wiedziałam do czego to jest krem i musiałam szukać informacji w internecie.



Konsystencja / Zapach:
Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona dość lekka, krem ma biały kolor. Dobrze i łatwo się rozsmarowuje i wchłania. W kwestii zapachu to teoretycznie powinien być on miętowo-cytrynowy, ale cytryny nie wyczuwam w nim wcale. Jak dla mnie krem pachnie mentolem, zapach jest dość przyjemny, nienachalny, nie utrzymuje się długo na skórze.



Moja opinia:
Zanim zaczęłam używać tego kremu zastanawiałam się: czego można oczekiwać od kosmetyku za 5 zł? :) I stwierdziłam, że chyba tego, żeby nie zrobił mi krzywdy:> To oczywiście tak z przymrużeniem oka, bo zdaję sobie sprawę, że sporo rosyjskich (i nie tylko) kosmetyków kosztuje kilka / kilkanaście złotych i są naprawdę niezłe. Czy ten krem się sprawdził? U mnie tak pół na pół. Z całą pewnością na wielką pochwałę zasługuje tempo wchłaniania. Krem rozsmarowuje się łatwo i wchłania szybko. Już po kilku minutach można spokojnie przejść się po panelach czy kafelkach bez obawy, że wywiniemy przysłowiowego orła :) Jeśli zaś chodzi o kwestię nawilżenia to jak dla mnie było ono trochę za słabe, ale jeśli ktoś nie ma problemu z suchą skórą to myślę że może być zadowolony z działania tego kremu. Zmiękczenia i wygładzenia naskórka nie zauważyłam, ale uważam że od takich cudów jest tarka i peeling a nie krem :) Czy dezodoruje i odświeża? W zasadzie tak, ale wydaje mi się że robi to większość kremów do stóp :) Generalnie uważam, że produkt nie jest taki zły zwłaszcza biorąc pod uwagę jego cenę. Nie wykluczam powrotu do niego w przyszłości, ale myślę że u mnie lepiej sprawdzi się w okresie letnim. Teraz chodzenie prawie całymi dniami w pełnych butach i skarpetkach sprawia, że moje stopy są nieco bardziej wymagające. Myślę, że za 5 zł warto go wypróbować i dorzucić go do swojego (wirtualnego bądź realnego) koszyka przy okazji najbliższych zakupów :)


Używałyście tego kremu do stóp? A może innego tej marki, bo widziałam że jest jeszcze z magnolią, z arniką i z cedrem.

20 komentarzy:

  1. Ja mam z tej firmy krem do twarzy z awodako ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdził? Ja mam w zapasach krem do twarzy z aloesem, o którym czytałam już sporo pozytywnych opinii :)

      Usuń
    2. awokado*
      Szczerze powiem, że jestem z niego zadowolona. Za taką cene dużo od niego nie wymagałam, ale go polubiłam :)

      Usuń
  2. tani i dla mnie byłby w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Te kilka złotych to w sumie żaden wydatek :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, warto wypróbować zwłaszcza jak nie potrzebne nam wielkie nawilżenie :)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz to się nie przekonasz :)

      Usuń
  6. miałam kremy do twarzy z tej firmy tanie i dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie jeden leży i czeka, czytałam już o nim sporo dobrego :)

      Usuń
  7. Ciekawy kremik ale wolę bardziej treściwe konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie konsystencja nie ma większego znaczenia; ważne żeby się szybko wchłaniał :)

      Usuń
  8. Nie miałam okazji go używać, ale może kiedyś wypróbuję :) lubię, jak kremy szybko się wchłaniają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, zwłaszcza że z moim szczęściem zaraz po nałożeniu kremu muszę po coś iść, a tłuste stopy w takim wypadku są trochę niebezpieczne :P

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. W miarę możliwości staram się odwiedzać Wasze blogi :)